رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت

امام زاده احمد (ع) در روستای مهریان قرار دارد و این روزها گنبد و بارگاه ندارد و این موضوع سبب شده است تا استقبالی برای زیارت این امام زاده صورت نگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»آستان مقدس امامزاده احمد (ع) در روستای مهریان از توابع شهر یاسوج و در فاصله 5 کیلیومتری مرکز شهر قرار گرفته است.

بنای این امامزاده دارای یک ساختمان قدیمی بوده که تخریب شد و در حال حاضر در مرحله فونداسیون است تا این امام زاده صاحب گنبد و بارگاه شود.

زائران زیادی از گوشه‌وکنار به زیارت بقعه این امامزاده می‌آیند و در شرایط حاضر با وجود زائران مختلف از اقصی‌نقاط مختلف کشور و استان، بنای امام زاده در حد ستون باقی‌مانده است و در چند سال گذشته بدون سقف و سرپناه باقی‌مانده است.

همان‌گونه که در کلیپ مشخص است نداشتن گنبد و بارگاه سبب کاهش استقبال مردمی از این امام زاده دارای شجر نامه که نسب آن به امام سجاد (ع) می‌رسد، شده است و می‌طلبد مسئولان اوقاف تدبیری برای توجه به این امام زاده داشته باشند.

این پایگاه خبری از طریق پیامک و تماس تلفنی به دنبال پیگیری آخرین وضعیت ساخت این امام زاده بود اما به علت عدم پاسخ‌گویی توسط اوقاف نتیجه مشخصی دریافت نشد هرچند صبح زاگرس آماده انتشار جوابیه متولی مربوطه خواهد بود.

انتهای خبر/

دانلود
1402-10-29 09:19 شماره خبر : 2142 https://sobhezagros.ir/short/4Q9Br 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات