رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت

فرماندار شهرستان لنده گفت: شخصیت کم‌نظیر فردی و اجتماعی حضرت آیت‌الله رئیسی به‌گونه‌ای بود که از قبل و بعد از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بعد از آن همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست و وجودش را وقف خدمت به مردم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» جلال دانش در مراسم دسته روی و عزاداری و گرامیداشت شهیدان خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا گفت: حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور شهید و یاران شهیدش نه‌تنها ایران اسلامی بلکه تمامی کشورهای آزادی‌خواه جهان را غرق در ماتم کرد.

جلال دانش گفت: این مصیبت عظیم و داغ سنگین برای ملت ایران حقیقتاً دردناک است و امروز ما کسانی را از دست دادیم که هرکدام استوانه‌ای برای انقلاب بودند.

وی افزود: داغ رئیس‌جمهور که تمام‌وقتش را وقف مردم کرد و وزیر امور خارجه که الحق و انصاف مصداقی از یک دیپلمات انقلابی بود که همراه حضرت آیت‌الله آل هاشم که نقطه اتحاد و وحدت و همدلی بین ترک‌زبانان بود و استانداری که جوان و ولایت‌مدار بود و سایر عزیزان شهید همراه آنان بودند برای ملت ایران سنگین و دردناک است.

دانش گفت: شخصیت کم‌نظیر فردی و اجتماعی حضرت آیت‌الله رئیسی به‌گونه‌ای بود که از قبل و بعد از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بعد از آن تا ریاست‌جمهوری‌اش همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست و وجودش را وقف خدمت به مردم کرد.

ادامه را در ویدئویی توانید مشاهده نمایید:

دانلود
1403-03-02 09:57 شماره خبر : 4374 https://sobhezagros.ir/short/eolER 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات