رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/18 Tuesday - 2024 07 May الثلاثاء ، 28 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-07 09:19 شماره خبر : 3722 https://sobhezagros.ir/short/e8kAa 0
رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنده خبرداد:

رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنده از اجرای طرح‌های هادی روستایی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان خبرداد.

شمس الله ربانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با اشاره به خدمات صورت‌ گرفته از سوی بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام در شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بحث توجه به روستاها و فراهم نمودن زیرساخت‌های روستایی با اجرای طرح هادی است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنده گفت: طرح هادی از سال ۱۳۹۷ تا کنون تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح شهرستان لنده با همکاری دهیاری‌ها و شورای ها اسلامی، بخشداران و فرمانداران و بنیاد علوی اجرایی شده است.

وی افزود: زیر سازی و آسفالت معابر روستاهای مونه، قیام، مالشیخ، شیتاب، دم تنگ، آبرزگه، بنه بلوط به متراژ ۱۴ هزار و ۷۰۰ مترمربع با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

ربانی گفت: تخصیص و پرداخت بیش از ۲۴۴ فقره تسهیلات بهسازی و بازسازی روستایی، قرض‌الحسنه و تعمیرات روستایی به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال باهدف افزایش سطح ایمنی و بهسازی منازل روستایی به شهروندان پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: بیش از ۲۱۶ فقره تسهیلات یک میلیاردریالی و یک میلیارد و ۵۰۰ ریالی به متقاضیان برای امر ساخت‌وساز در شهرستان پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنده تأکید کرد: صدور بیش از ۷۶ فقره برگ واگذاری موقت زمین شهرک‌ها و روستاها و صدور بیش از ۱۱۰ جلد سند شهری و روستایی به شهروندان در طول ۲ سال گذشته یکی دیگر از اقدامات بنیاد مسکن در شهرستان لنده است.

وی افزود: واگذاری بیش از ۳۶۰ تن آرماتور به ۱۵۳ نفر و یک هزار ۲۸۰ تن سیمان به ۱۲۸ نفر به متقاضیان ساخت مسکن علاوه بر تسهیلات بهسازی با همکاری و مشارکت بنیاد علوی در شهرستان به متقاضیان که در امر ساخت‌وساز تأثیر زیادی داشته است.

ربانی در پایان گفت: بیش از ۲۰۰ فقره خدمات فنی و مهندسی نیز به روستائیان در دو بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده نیز در سال ۱۴۰۲ صورت‌گرفته است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار