رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-20 10:30 شماره خبر : 292 https://sobhezagros.ir/short/Ng8z4 0
صبح زاگرس بررسی کرد؛

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به برخی ابهامات در خصوص زمین موردنظر نهضت ملی مسکن در یاسوج واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس محمد راستا در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس در خصوص تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج گفت:  تأمین زمین در سه‌نقطه شهر یاسوج انجام‌شده است؛ در منطقه سروک این شهر تفاهم با یکی از مالکان انجام‌شده است  که در حال حاضر به دنبال کارهای اداری و تغییر کاربری است.




تبلیغاتی در فضای مجازی در حال انجام است که یک هلدینگ قرار است عملیات ساخت 10هزار واحد مسکن ملی یاسوج را انجام دهد؛ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به این مسئله گفت: این فرد همان مالک زمین و هم سازنده است که با هم توافقی انجام دادیم.



راستا در پاسخ به این سؤال که چه تعداد مسکن در این نقطه ساخته خواهد شد، با رد ادعای ساخت 10هزار واحد که توسط این هولدینگ تبلیغ می‌شود بیان کرد: طراحی و آزمایش‌های خاک باید انجام شود تا مشخص کنیم چندطبقه می‌توان ساخت تا زمانی که طراحی انجام نشود نمی‌توان تعداد طبقات را اعلام کرد.



وی در خصوص این‌که آیا مناقصه برگزارشده است یا به دلیل این‌که فرد مذکور مالک زمین بوده به او واگذارشده است بیان کرد: فعلاً تفاهم‌نامه است.


وی در پایان در خصوص برخی تبلیغات در فضای مجازی که کار را به اسم یک هلدینگ تمام می‌کنند و از آن به عنوان افتتاحیه این هلدینگ یاد می کنند بیان کرد: اصلاً این‌طور نیست و تمام کار توسط دولت انجام می‌شود.


مراسم کلنگ زنی ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر راه و شهرسازی و همزمان با حضور رئیس جمهور در این استان در شهر یاسوج برگزار شد؛ پس از مراسم کلنگزنی فردی که گفته می شود دارای یک هلدینگ است تبلیغات گسترده‌ای در فضای مجازی انجام داده است که گویا این مراسم افتتاحیه هلدینگ مربوطه است.

 

اکنون باید دید با توجه به اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی استان، سرنوشت این طرح در یاسوج به سرانجام خوبی خواهد رسید یا خیر و آیا روند قانونی و اصولی واگذاری این زمین ها انجام شده است یا خیر.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار