رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-25 12:35 شماره خبر : 4979 https://sobhezagros.ir/short/enlG9 0
جدول نهایی لیگ آزادگان منتشر شد؛

سازمان لیگ جدول نهایی لیگ دسته اول کشور در فصل ۰۳-۰۲ را منتشر کرد و تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمد این لیگ را در میان ده تیم نخست جدول به پایان رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» جدول نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در پایان فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مطابق ابلاغیه ابتدایی سازمان لیگ به باشگاه‌ها و پیاده‌سازی آن منتشر شد.

بر این اساس رده‌بندی تیم‌ها در جدول پایانی مسابقات بر اساس امتیازات به‌دست‌آمده توسط تیم‌ها و برای تیم‌های هم امتیاز بر اساس جدول جداشده حاصل از نتایج بازی‌های رودرروی این تیم‌ها تعیین شده است.

آماری جالب از نفت گچساران در لیگ آزادگان

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که سال گذشته و پس از چند فصل دوباره به لیگ آزادگان صعود کرده بود با هدایت پیروز قربانی سرمربی سرشناس خود پای به این رقابت‌ها گذاشت و توانست در اولین سال پس از صعود به سطح دوم فوتبال باشگاهی ایران رتبه قابل قبولی را کسب کند.

گچسارانی‌ها در رقابت‌های این فصل موفق شدند ده برد کسب کنند، در سیزده مسابقه به تساوی رسیدند و متحمل یازده باخت شدند؛ این تیم همچنین موفق به زدن 35 گل در رقابت‌های این فصل شد که میانگین آن کمی بیش از یک گل در هر مسابقه است، نکته جالب‌توجه در خصوص خط حمله نفت و گاز این است که تنها چهار تیم تعداد گل بیشتری نسبت به نماینده استان به ثمر رساندند و همراه با سایپا تهران پنجمین خط حمله برتر رقابت‌ها را در اختیار داشت.

آماری جالب از نفت گچساران در لیگ آزادگان

همچنین در ارتباط با هم امتیازی سه تیم پارس جنوبی جم، نفت و گاز گچساران و مس سونگون نیز پس از ایجاد جدول جداگانه برای این سه تیم و لحاظ نتایج بازی‌های رو در رو آن‌ها؛ بر اساس خروجی به‌دست‌آمده تیم پارس جنوبی جم با ۷ امتیاز در رتبه نخست، نفت و گاز گچساران با ۵ امتیاز در رتبه دوم و مس سونگون با ۳ امتیاز در رتبه سوم این جدول قرار گرفتند، بر این اساس رتبه هر سه تیم در جدول نهایی لیگ یک با توجه به جایگاه آن‌ها در جدول جداگانه به ترتیب پارس جنوبی (نهم)، نفت و گاز (دهم) و مس سونگون (یازدهم) تعیین شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار