رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-28 14:23 شماره خبر : 2555 https://sobhezagros.ir/short/NDZWr 0
آرامش مردم اولویت نشست‌های انتخاباتی است؛

ساسان دلاویز اخیراً در سخنرانی‌های خود مطالب تندی را علیه رقبای انتخاباتی خود بیان کرده است که لازم است وی ادبیات مناسب‌تری را در سخنرانی‌های خود به کار گیرد چراکه سخنان نسنجیده می‌تواند همانند آتش زیر خاکستر عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد زودتر از سایر نقاط کشور به‌روزهای داغ خود رسید؛ جایی که نامزدهای انتخابات با برگزاری همایش‌ها و حضور در محافل خصوصی و عمومی به دنبال افزایش سبد آرای خود هستند.

دراین‌میان برخی نامزدهای انتخابات یک مسئله را کم‌تر موردتوجه قراردادند، اخلاق انتخاباتی؛ مسئله‌ای که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و مورد انتظار از سوی مردم و عوامل برگزاری انتخابات است به‌گونه‌ای که بسیاری از مردم و مسئولین از نامزدهای انتخابات درخواست کرده‌اند که اخلاق انتخاباتی را در همایش‌های تبلیغاتی خود رعایت کنند.

با جدی‌تر شدن تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، از یک‌سو محیط سیاسی كشور در حال تجربه شور و نشاطی ویژه است و از سوی دیگر برخی چهره‌ها فضای انتخابات را با حرف‌های خود متأثر ساخته‌اند

به نظر می‌رسد این مسئله توسط برخی از افراد نادیده گرفته‌شده است و هیجانات ناشی از فضای سیاسی انتخابات بر آن‌ها غلبه کرده است؛ بیان مطالب تندوتیز در سخنرانی‌های انتخاباتی و تبلیغاتی می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات ناخوشایندی در آینده نزدیک شود به‌خصوص این‌که برخی افراد از ادبیاتی استفاده می‌کنند که چندان مناسب نیست.

یکی از این افراد ساسان دلاویز نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت است که اخیراً در سخنرانی‌های خود مطالب تندوتیزی را علیه رقبای انتخاباتی خود بیان کرده است که در این خصوص لازم است وی ادبیات مناسب‌تری را در سخنرانی‌های خود به کار گیرد و کنترل بیشتری بر روی سخنان خود داشته باشد چراکه سخنان نسنجیده می‌تواند همانند آتش زیر خاکستر عمل کند.

در انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری باید تقوای سیاسی رعایت شود و نامزدهای انتخابات در این برهه حساس کنونی باید کاملاً مراقب باشند تا با کلام یا رفتار خود آب در آسیاب دشمن نریزند و کاری نکنند که پس از انتخابات موجبات پشیمانی از این سخنان را به وجود بیاورد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار