رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
بخشدار مرکزی لنده گفت:

بخشدار مرکزی لنده از آغاز عملیات اجرایی اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در ۱۴ خیابان شهرلنده خبرداد.

قنبر زکی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به اهمیت مسئله تأمین آب شرب پایدار در شهرلنده گفت: یکی از مهم‌ترین مباحث در حوزه شهری توجه به زیرساخت‌های عمرانی و رفاهی شهروندان است که این مهم در دولت سیزدهم مورد تأکید قرار گرفته است.


وی افزود: به‌منظور تأمین آب شرب پایدار و اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی شهرلنده و جلوگیری از آلودگی آب به‌واسطه شکستگی خطوط آبرسانی بحث اصلاح و توسعه شبکه آب در دستور کار قرار گرفت.


بخشدار مرکزی شهرلنده گفت: این پروژه با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال به طول ۲ کیلومتر در ۱۴ خیابان دارای مشکلات اساسی اجرایی خواهد شد.


زکی نژاد گفت: عملیات اجرایی اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در خیابان‌های گلستان، ۵، ۱۲ و شاهد ۷ و ۱۰، شهید خلیلی، شهید آزاده اصلی و ۱ و ۲ و مسجد قمر بنی‌هاشم (ع) از جمله خیابان‌ها و کوچه‌های هستند که در این طرح اصلاح خواهند شد.


وی در ادامه گفت: انتظار داریم شهروندان و ساکنین در این خیابان‌ها و کوچه‌ها نسبت به ذخیره آب کافی برای کمبود آب در هنگام اصلاح و توسعه شبکه را دستور کار خود داشته باشند تا در هنگام قطعی آب با مشکل مواجه نشوند.


بخشدار مرکزی لنده از تلاش‌های شبانه‌روزی آب و فاضلاب شهرستان در تسریع در عملیات اجرایی اصلاح و توسعه آب شرب شهرلنده قدردانی کرد.


تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 
 
انتهای خبر
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار