رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
قابل‌توجه سازمان بازرسی استان:

در راستای پیگیری سوژه‌های مردمی در خصوص رفع مشکلات و مطالبات مردمی این بار به سراغ درخواست شهروندان لنده‌ای در خصوص آسفالتی رفتیم که ۵ ماه دوام نیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، در راستای پیگیری سوژه‌های مردمی در خصوص رفع مشکلات و مطالبات مردمی این بار به سراغ درخواست شهروندان روستای آتشگاه در بخش مرکزی لنده در خصوص آسفالتی رفتیم که ۵ ماه دوام نیاورد و در حال نابودی و ازهم‌پاشیدگی است.

شهروندان این روستا که پس از گذشت ۳۵ سال طعم شیرین خدمت‌رسانی را با روکش آسفالت چشیده بودند تنها باگذشت ۵ ماه از آسفالت این راه روستایی شاهد تخریب و ازهم‌پاشیدگی آسفالت و هدررفت بیت‌المال در سایه ضعف نظارت‌ها توسط اداره راهداری و مسئولان مربوطه شدند.

آسفالتی که ۵ ماه در لنده دوام نیاورد

عباسی از ساکنین روستای آتشگاه در خصوص وضعیت این جاده گفت: جاده روستای آتشگاه در چند سال گذشته به‌واسطه انتقال خط لوله گاز شهرستان لنده به بهمئی به طور کامل تخریب شد که شرکت گاز قرار بود اقدام به آسفالت و جبران خرابی‌های جاده کند که متاسفانه این اقدام با وجود پیگیری‌های زیاد منتج به نتیجه نشد.

وی افزود: پس از گذشت ۳۵ سال چشم‌انتظاری برای روکش آسفالت ۵ ماه پیش اداره راهداری اقدام به روکش آسفالت این جاده روستایی کرد که متاسفانه در همان روزهای اولیه شاهد تخریب آسفالت بودیم و این مسئله را نیز به اطلاع مسئولان بخش مرکزی و شهرستان لنده رسانیدیم که بازهم هیچ فایده‌ای نداشت.

آسفالتی که ۵ ماه در لنده دوام نیاورد

شهریاری از دیگر شهروندان روستای آتشگاه با گلایه از مسئولان حوزه راهداری در شهرستان و استان گفت: چرا مردمی که شوق خدمت در دولت سیزدهم را به‌واسطه آسفالت بچشند را باروکش آسفالتی بی‌کیفیت و در سایه ضعف نظارت‌ها به کام مردم تلخ می‌کنند.

وی افزود: انتظار داریم که مسئولان اعم از دادستانی شهرستان لنده به‌عنوان مدعی‌العموم و سازمان بازرسی استان با حضور میدانی خود از نزدیک وضعیت موجود این جاده را مشاهده کنند و خود در خصوص ترک فعل مسئولان در قبال این جاده تصمیم‌گیری و برخورد لازم را داشته باشند.

این شهروند روستایی گفت: این مسئله در سفر معاون عمرانی استاندار به شهرستان لنده به اطلاع وی رسیده و شخصاً نیز از این جاده بازدید کردند که هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.

شهریاری گفت: انتظار داریم که مسئولان نسبت به خدمات ارائه شده به مردم به‌خصوص روستاها نظارت و دقت کامل را داشته باشند و از حیف‌ومیل بیت‌المال جلوگیری کنند تا این‌چنین شاهد تخریب بیت‌المال نباشیم.

قنبر زکی نژادُ بخشدار مرکزی لنده در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: گلایه مردم در خصوص مشکلات جاده ارتباطی کاملاً درست است؛ ولی این جاده هنوز رسماً تحویل راهداری نشده است.

وی افزود: قطعاً برای تحویل‌گرفتن این جاده باید آیتم‌های لازم برای آزمایشگاه آب‌وخاک و کارشناسان اداره راهداری لحاظ شود و تا این پروژه تحویل راهداری شود.

یامین آب روزن رئیس اداره راهداری شهرستان لنده نیز گفت: هنوز این جاده از پیمانکار تحویل گرفته نشده است و قطعاً ملاک‌ها و آیتم‌های آزمایشگاهی و نظریه هیئت کارشناسی استان جهت تأییدیه این جاده لحاظ و بعد از یک بازده زمانی پروژه تحویل گرفته می‌شود.

وی افزود: آسفالت جاده روستای آتشگاه قطعاً دارای مشکلاتی هست که این پروژه هنوز تحویل اداره راهداری نشده است و پیمانکار ملزم به رعایت نظریه آزمایشگاه و کارشناسان راهداری و رفع مشکلات برابر یک بازده زمانی معین خواهد بود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

آسفالتی که ۵ ماه در لنده دوام نیاورد
آسفالتی که ۵ ماه در لنده دوام نیاورد
آسفالتی که ۵ ماه در لنده دوام نیاورد
آسفالتی که ۵ ماه در لنده دوام نیاورد
آسفالتی که ۵ ماه در لنده دوام نیاورد
آسفالتی که ۵ ماه در لنده دوام نیاورد
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار