رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس:

فرماندار شهرستان لنده آخرین وضعیت پروژه راه ارتباطی لنده - تراب و اتصال جاده دهدشت - پاتاوه را تشریح کرد.

جلال دانش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری، تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص آخرین وضعیت راه ارتباطی لنده - تراب گفت: لنده ارتباطی لنده به تراب و اتصال به جاده اصلی دهدشت - پاتاوه گفت: پروژه‌های حوزه راه در شهرستان لنده با کمی تأخیرات همراه بوده است؛ ولی هم اکنون همه پروژه‌ها فعال هستند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: بحث آسفالت محور لنده - تراب در قطعه اول در چند روز آینده به همت بنیاد علوی و شرکت اسکان با همکاری اداره راهداری اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در خصوص دیوار حائل این محور نیز پیمانکار توانمند نیز انتخاب شود که امیدواریم تا قبل از شروع فصل بارندگی عملیات اجرایی آن را آغاز کند.

دانش در ادامه تأکید کرد: برای قطعه سوم جاده لنده - تراب نیز بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ویژه وزارت نفت در نظر گرفته شده است که باتوجه‌به تأمین نقدینگی این مبلغ امیدواریم اداره کل راهداری هرچه سریع‌تر نسبت به برگزاری مناقصه اقدامات قانونی را برای کلنگ‌زنی قطعه سوم اجرایی کند.

فرماندار شهرستان لنده در ادامه گفت: در خصوص قطعه دوم نیز پیمانکار با جدیت در حال کار است و امیدواریم نسبت به تأمین منابع مالی برای ادامه پروژه نیز شاهد همراهی و همکاری اداره کل راهداری در این زمینه باشیم.

دانش گفت: امیدواریم سازمان راهداری کشور به این مسئله توجه کافی داشته باشد که این مسیر ۴۳ کیلومتر راه را به ۱۱ کیلومتر کاهش خواهد داد و در کمتر از هفت دقیقه از شهرلنده به مسیر راه اصلی دهدشت - پاتاوه خواهیم رسید که اقدام بزرگی در حوزه صرفه‌جویی وقت و انرژی و جاده ایمن برای شهروندان خواهد بود.

ادامه را می‌توانید در کلیپ مشاهده نمایید:

 

دانلود
1403-08-01 13:18 شماره خبر : 8061 https://sobhezagros.ir/short/V0rwO 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات