رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-01 08:24 شماره خبر : 854 https://sobhezagros.ir/short/VwlqN 0
معاون سياسی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح کرد:

هاشمي مهر آخرين وضعيت ثبت نام انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان را شرح داد.

معاون سياسي امنيتي استاندار كهگيلويه و بويراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس، آخرين وضعيت ثبت نام دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان را شرح داد و گفت: ثبت نام نهايي داوطلبين دوازدهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي از روز پنجشنبه 27 مهر ماه از ساعت 8 صبح تا 18 آغاز شده است و تا يك هفته ادامه دارد.
هاشمي مهر افزود: امروز پنجمين روز از زمان مشخص شده براي ثبت نام داوطلبين انتخاباتي است و  تا پايان روز گذشته يعني 30 مهر ماه 43 نفر از داوطلبين دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ثبت نام خودشان را نهايي كرده اند .


وي با اشاره به اينكه در كل استان تا كنون 43 نفر براي انتخابات ثبت نام كرده اند گفت: در حوزه انتخابيه بويراحمد دنا و مارگون 20 نفر كه 19 نفر اقا و 1 نفر خانم است، در حوزه انتخابيه كهگيلويه، بهمئي،  چرام و لنده 13 نفر و در حوزه انتخابيه گچساران و باشت 10 نفر تا ديروز ساعت 18 ثبت نام خود را نهايي كردند.

معاون سياسي امنيتي استاندار كهگيلويه و بويراحمد  ادامه داد: به داوطلبين انتخابات مجلس شوراي اسلامي توصيه مي‌كنم به دليل كم بودن زمان سريع تر ثبت نام خودشان را نهايي كنند تنها دو روز ديگر زمان مانده است و احتمال اختلال در روند سامانه ممكن است باعث مشكلاتي در ساعات پاياني شود، زمان ثبت نام را به تاخير نيندازند.

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار