رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
قابل‌توجه مسئولان شهری؛

آبشار یاسوج یکی از زیباترین و البته گردشگرپذیرترین منطقه کهگیلو یه و بویراحمد است اما متولیان آنطور که باید و شاید به این مکان توجه نکردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»،یکی از تماشایی ترین جاذبه های گردشگری جنوب کشور و در بخش شمالی استان کهگیلویه و بویراحمد آبشار زیبای شهر یاسوج است که همچون نگینی درخشان در این منطقه از رشته کوه زاگرس خودنمایی می کند و چشم اندازی بی بدیل را برای گردشگران بوجود آورده است.

با شروع فصل بها آبشار یاسوج که درسه کیلومتری مرکز شهر یاسوج قرار دارد به عنوان مقصد گردشگری جنوب غرب ایران پذیرای هزاران گردشگری است که آب و هوای خنک، درختان سربه فلک کشیده و جویبارهای پر پیج و خم را فرصتی ارزشمند برای طبیعت گردی می دانند و حتی پائیز و زمستان های نسبتا سرد یاسوج نیز مانعی برای این دید و بازدیدهایشان نمی شود و تلاش می کنند تا چادر های مسافرتی را خیلی سریع در این تفرجگاه خدادادی برپا کنند.

اگر چه آبشار یاسوج در قلب مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ نمایی می کند، اما نباید هرگز ار حواشی عمرانی و اقتصادی این جاذبه زیبا و طبیعی غافل شد، حواشیی که به واسطه عدم توجه مسئولان سالهاست گریبانگیر این بوم نقاشی خداوند است.

افزایش هزینه اسکان، کمبود سرویس های بهداشتی و عدم تکمیل طرح ساماندهی آبشار یاسوج از موضوعاتی بوده که بارها رسانه های محلی در کهگیلویه و بویراحمد به آن پرداخته و انتقادات شهروندان و میهمانان گردشگر این منطقه را بازنشر کرده و از مسئولان درخواست دارند تا هرچه سریعتر مشکلات این جاذبه گردشگری را رفع کنند.

کمتر از 90 روز دیگر شاهد جمعیتی هستیم که یاسوج مقصد گردشگری نوروزی آنهاست و به طور حتم عدم ساماندهی مناسب آبشار یاسوج می تواند فرصت های اقتصادی و اشتغالی را که به واسطه گردشگری کسب می کنیم از بین ببرد .

یکی از شهروند خبرنگاران ما تصاویری از آبشار یاسوج را ارسال کرده و رسیدگی به این موضوع حداقل برای امنیت سایر شهروندان از سوی مسئولان شهری ضروری است.

 

انتهای خبر/

آبشاریاسوج گنجی که مسئولان قدرش را نمی‌دانند
آبشاریاسوج گنجی که مسئولان قدرش را نمی‌دانند
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار