رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
هنرمند کهگیلویه‌وبویراحمدی در گفتگو با صبح زاگرس:

هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی گفت: وعده صادق 2 عملیاتی بود که خواب را از صهیونیست‌ها و حامیانش گرفت و سپاه پاسداران چنان ضربه شصتی به یاوه‌گویی‌های دشمنان وارد کرد که هرگز فراموش نخواهند کرد.

اورنگ نارکی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»  با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در منطقه گفت: دهم مهرماه روزی به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که به‌عنوان ایام‌الله برشمرده می‌شود و در تاریخ خواهد ماند، وعده صادق 2 زلزله‌ای بود که اسرائیل کودک کش را لرزاند؛ روزی که جهان گسترده‌ترین و بی‌نظیرترین حمله موشکی برای تأدیب و تنبیه صهیونیست‌ها را مشاهده کرد.

هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی افزود: عملیات وعده صادق 2 نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین بمب خبری این روزهای جهان است و تا سال‌ها هم آیندگان از آن تحلیل و تفسیر می‌کنند و بیشتر هم به عظمتش پی خواهند بود، حمله‌ای بی‌سابقه که مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اِشغالی را شخم زد و در هم کوبید.

نارکی تصریح کرد: امروز چهره خون‌آشام صهیونیست‌ها، زامبی‌های آمریکایی و حامیان اروپایی‌اش پس از گذشت یک سال از عملیات «طوفان الاقصی» بیشتر برای جهانیان نمایان شده است، امروز مردم اقصی نقاط جهان پی به این حقیقت مهم برده‌اند که رژیم صهیونیستی این غده سرطانی به هیچ قول و قرارداد انسانی و حقوقی پایبند نیست و همواره محور شرارت و جنایت در منطقه است.

وی ادامه داد: حقیقتاً انتهای تمدن نو لیبرالی غرب به‌مثابه همان اندیشه و تفکر قرون‌وسطای اروپا خواهد بود، تمدنی که در پشت ظاهر شیک و تکنولوژیکی‌اش همان خوی وحشی اجدادشان را به ارث برده‌اند و از اعمال جنایت و قتل و عام زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین، غزه و لبنان به وجد می‌آیند.

هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی در ادامه اظهار کرد: بنابراین بدتر از غده سرطانی اسرائیل هم‌پیمانانش هستند که داعیه حقوق بشر رادارند. امروز نظام سلطه روی کفتار، گرگ و سگ وحشی را هم سفید کرده و بیش از 80 هزار تن انواع بمب بر سر مردم غزه ریخته است که نمونه چنین جنایتی حتی در جنگ ویتنام سابقه ندارد و این مسئله تنها گوشه‌ای از خوی غرب وحشی و موجوداتی است که فقط قیافه‌ای شبیه انسان دارند.

نارکی در پایان هم گفت: بنابراین وعده صادق 2 عملیاتی بود که خواب را از صهیونیست‌ها و حامیانش گرفت و هنگامی‌که سرخوش از ترور سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و دیگر فرماندهان محور مقاومت بودند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضربه شصتی به یاوه‌گویی‌های آن‌ها وارد کرد که تا دنیا دنیاست هرگز هم فراموش نخواهند کرد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار