رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/02/19 Wednesday - 2024 08 May الأربعاء ، 29 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-03 09:30 شماره خبر : 3687 https://sobhezagros.ir/short/NYaP1 0
عکس نوشته‌های سوم اردیبهشت ماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته‌های خودبه شکستگی پی در پی لوله های آب در خیابان ها و بلوارهای شهر یاسوج اشاره کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»ظهور چشمه‌ای جوشان در خیابان پاسداران یاسوج،حمله سپاه به مراکز‌نظامی‌ رژیم صهیونیستی غرورآفرین بود،دشت تشنه آبلش و گلایه کشاورزان لنده‌ای،اقتدار‌ سپاه خواب را از‌چشمان دشمنان ربوده است،سرکشی فرماندهان سپاه استان از خانواده‌شهیدان خرسندیان ونقش سپاه پاسداران در امنیت و پیشرفت کشور از جمله عکس نوشته های صبح زاگرس است.

یاسوج شهر چشمه‌های خیابانی

آبیاری نامناسب در بلوار خیابان پاسداران یاسوج سبب جاری‌شدن آب در سطح خیابان و سیراب‌نشدن کام‌ تشنه نهال‌ها و درختان این بلوار شده است.

یاسوج شهر چشمه‌های خیابانی

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد به پاسخ سپاه پاسداران بر علیه رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به کنسولگری ایران در سوریه پرداخت و گفت: ۱۰ کشور قدرتمند نظامی در حمله ایران به رژیم صهیونیستی مغلوب شدند.

یاسوج شهر چشمه‌های خیابانی

دشت ۵۵۰ هکتاری آبلش در بخش مرکزی شهرستان لنده یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی در این شهرستان است که متاسفانه در سایه ضعف مدیریت در تأمین و توزیع آب همچنان تشنه است.

یاسوج شهر چشمه‌های خیابانی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: امروز اقتدار سپاه پاسداران خواب را از چشمان ناپاک دشمنان ربوده است درحالی‌که عملیات «وعده صادق» را در تقابل با رژیم صهیونیستی رقم می‌زند.

یاسوج شهر چشمه‌های خیابانی

فرماندهان و کارکنان سپاه فتح از خانواده شهیدان خردسندیان سرکشی کردند.

یاسوج شهر چشمه‌های خیابانی

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد به نقش سپاه پاسداران در امنیت و پیشرفت کشور پرداخت و گفت: سپاه به‌عنوان یک لنگرگاه حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار