رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-21 15:21 شماره خبر : 715 https://sobhezagros.ir/short/N2vrN 0
اما جمعه موقت یاسوج؛

امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به اینکه نتیجه مقاومت فلسطین در طول بیش از 70 سال طوفان القصی است گفت: گنبد آهنین اسرائیل در مقابل اراده مظلومان فلسطین پوشالی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی صالح موسوی اعظم با اشاره به اینکه حکومت با ظلم پایدار نیست گفت: خداوند یار و مددرسان مظلومان است و رژیم غاصب صهیونیستی بالغ بر 70 سال است که دست از کودک کشی بر نمی دارد و با انواع ظلم مردم فلسطین را به ستوه آورده است.


امام جمعه موقت شهر یاسوج در ادامه با بیان اینکه اسرائیل غاصب با انواع تجهیزات مدرن نظامی ظلم می کند اما فلسطینی ها با دست خالی بیش از 70 سال است در مقابل این غده سرطانی مقاومت می کند گفت: اگر چه مردم دنیا نمی توانند با امکانات جنگی به کمک مظلومان فلسطین بشتابند اما ذاتا و با طنن حامی مظلومان هستند.


وی مقاومت فلسطین را در مقابل اتحاد اعراب که طی شش روز اسرائیل آنها را آواره کرد برگرفته از ولایتمداری و مربیانی همچون شهید سردار سلیمانی و شهید همدانی ارزیابی کرد و ابراز داشت: گنبد آهنین اسرائیل در مقابل اراده حماس و مظلومان فلسطین سست و پوشالی است و این را نیز در روزهای گذشته تمام جهان دید.


موسوی اعظم اتحاد و اطاعت از رهبری را بهترین راهبرد در مقابل توطئه های دشمن عنوان کرد و گفت: در جنگ 33 روزه و مبارزه این روزها تمام جهان پی برد ابزار های نوین دشمن در مقابل قدرت اراده ایمان از تار عنکبوت سست تر است.


امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: نقش شهید سلیمانی، شهید ابو مهدی، شهید همدانی و نیروهای مقاومت در این بیداری اسلامی و قدرت نیروهای مقاومت بر کسی پوشیده نیست.


وی ادامه داد: امروز نتیجه تمام این مقاومت‌ها را ما در عملیات طوفان الاقصی می‌بینیم به‌طوری‌که با تمام حمایت‌هایی که کشورهای غربی خصوصاً آمریکا از این رژیم می‌کنند به‌شدت در برابر نیروهای مقاومت برآمده از یک منطقه کوچکی مانند غزه زانو زده است.


وی تأکید کرد: امروز اسرائیل به‌زانو در آمده است و این عملیات عظیم که علی‌رغم همه محدودیت‌ها و نظارت شدید اسرائیل پیروزمندانه انجام شد کار بسیار بزرگی است و مسلماً این یک آغاز است و نیروهای مقاومت تا آزادی کامل سرزمین‌شان این نهضت را ادامه خواهند داد.

 

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار