رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-05-03 10:57 شماره خبر : 6016 https://sobhezagros.ir/short/4xRMx 0
معضلی که تمامی ندارد؛

عدم آنتن‌دهی مناسب موبایل و اینترنت در شهر ممبی و روستاهای اطراف مردم را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس»، دسترسی آسان به اینترنت و تلفن همراه در حالی از نیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها سیگنال‌ها در برخی روستای شهرستان بهمئی مخصوصاً شهر نوپای ممبی و روستاهای اطراف به مقصد نمی‌رسد.

قطع مداوم اینترنت و مشکل آنتن‌دهی موبایل باعث شده تا مردم با چالش‌ها فراوانی دست‌وپنجه نرم کنند.

در همین راستا مردم ساکن در بخشی از روستاهای شهرممبی از خدمات‌دهی نامناسب مخابرات ابراز گلایه کرده و خواستار رسیدگی به این وضعیت شده‌اند.

گلایه مردم «ممبی» از ضعف آنتن‌دهی و اینترنت

یکی از شهروندان ممبی در گفتگو با خیرنگار صبح زاگرس ضمن گلایه از قطعی مکرر اینترنت گفت: در حالی دسترسی به اینترنت نیاز اساسی و کاربردی همگان است که به‌جای ارتقای باند در این خطه شاهد سرعت لاک‌پشتی آن هستیم و به نظر می‌رسد مشکل اینترنت و آنتن‌دهی موبایل قابل‌رفع نیست.

گلایه مردم «ممبی» از ضعف آنتن‌دهی و اینترنت

شهروند دیگر  این منطقه با بیان اینکه قطعی مدام اینترنت و اختلال در خطوط ارتباطی باعث کلافگی مردم شده است، گفت: مسئولان مربوطه باید دراین‌رابطه چاره‌اندیشی کنند، تاکنون وعده‌هایی از سوی مسئولان جهت بهبود وضعیت اینترنت داده شده که تابه‌حال اقدام عملی صورت نگرفته است.

گلایه مردم «ممبی» از ضعف آنتن‌دهی و اینترنت

یکی از بازاریان شهر ممبی آنتن دهی ضعیف همراه اول را یکی از مهمترین موضوعات روز این منطقه نامبرد و گفت:  آنتن‌دهی کلاً قطع است نه آنتن داریم و نه اینترنت. کاسبی اهالی این منطقه کلاً مختل شده چراکه کارت‌خوان‌ها با آنتن و اینترنت کار می‌کنند از مسئولین درخواست داریم دراسرع‌وقت مشکل آنتن این منطقه را حل کنند.

چه مشکل از تحریم در وسایل اولیه، چه مشکل ار عدم بودجه کافی و  یا بسیاری از مؤلفه‌های دیگر، مردم در زمینه رفع نیازهای ضروری شان در فضای مجازی حتی در داخل شهر با مشکل رو به رو هستند که این مسئله بعد از گذشت مدت‌ها از وعده مسئولین در خصوص رفع مشکل پذیرفتنی نیست.

شاید برخی از مسئولان و متولیان امر هنوز باور ندارد که این روزها دسترسی به اینترنت و فضای مجازی سالم نه به عنوان یک سرگرمی بلکه برای رفع نیازهای ضروری غیر قابل اجتناب است و در این زمینه باید بیش از گذشته بکوشند.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار