رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-12 12:29 شماره خبر : 7680 https://sobhezagros.ir/short/e8rbj 0
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد:

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدانید طرح عملیاتی نیروهای مسلح کشورمان همچنان روی میز است و ساعت‌به‌ساعت و لحظه‌به‌لحظه به‌روز می‌شود پس اگر دشمن خطایی کنند با حملات کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سردار حکمتیان، فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع مردم گچساران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که در مسجد صاحب‌الزمان (عج) گچساران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: سید حسن نصرالله و یارانشان از خاک بریدند و به افلاک رسیدند و با جواز بدون واسطه به درگاه الهی راه یافتند و همچون چراغی فروزان بر تارک عرش اعلی می‌درخشند و عند ربهم یرزقون هستند.

وی افزود: شهدا ره صد‌ساله را یک‌شبه رفتند و به بالاترین درجات خیر و نیکی دست یافتند و امروز رستگارند و امروز جبهه مقاومت باعزت و اقتدار است، امروز در کنار افتخاری که شهدا به دست آورده‌اند؛ اما برای بشریت و برای مظلومین جهان به‌نوعی یک خسران است.

سردار حکمتیان ادامه داد: بیش از ۷۵ سال این غده سرطانی بر پیکره جهان اسلام است و رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکای جنایت‌کار در طول این هفت دهه جنایت‌های بی‌شماری در منطقه کرده است، اما همه قدرت این رژیم از آمریکای خون‌خوار است و به دنبال وسعتش در سرزمین‌های اشغالی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در جنگ‌هایی که با محور مقاومت داشته است همچنان ناکام مانده و شکست‌های راهبردی بسیاری را تجربه کرده است، استکبار جهانی داعش را پرورش داد تا به نام اسلام، اصل اسلام را بزنند و جنایات بی‌شماری در سوریه و عراق انجام دادند؛ اما فرمان مقام معظم رهبری در ام‌القرای جهان اسلام صادر شد و مردان مرد به میدان آمدند و نسخه داعش را پیچیدند.

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان تصریح کرد: نگاه رژیم صهیونیستی این بود که حزب‌الله را نابود کند؛ اما کور خواند. دشمن هم مغرور بود و هم بر این باور بود که به آن قدرت لازم برای سیطره بر منطقه دست‌یافته است. امروز موجودیت رژیم صهیونیستی درخطر است چراکه نامشروع است و همه تلاشش این است که با حمایت همه‌جانبه غرب مجدداً شعار از نیل تا فرات را سر دهد.

سردار حکمتیان بیان کرد: در خصوص گنبد آهنین بعد از جنگ ۳۳ روزه و شکستی که از حزب‌الله خوردند، شرکت رافائل به این نتیجه رسید که چنین فناوری را باید داشته باشند و ادعا می‌کنند که همه تهدیدات را در نقطه تهدید بزنند؛ لذا در برخی جنگ‌ها موفق هم شدند و موردتمجید دستگاه‌های اطلاعاتی روز دنیا قرار گرفتند، اما طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل را درهم شکست و رژیم صهیونیستی را ضربه‌فنی کرد و خسارات این عملیات هم غیرقابل‌تریم است.

وی بیان کرد: طوفان الاقصی در ۸۴ نقطه اتفاق افتاد و تابه‌حال در دنیا نبوده از قهرمانان چنین عملیاتی صورت بگیرد؛ اما همه دنیا دیدند که نفوذ در دستگاه‌های اطلاعاتی صهیونیست‌ها اتفاق افتاد، در جنگ مهم‌ترین اصل نیز اصل غافلگیری است و رزمندگان حماس زمانی حمله کردند که صهیونیست‌ها در خواب بودند. حماس در بحث مقابله با گنبد آهنین با جنگ سایبری باید این فضا را آماده می‌کرد و این اتفاق هم افتاد و رزمندگان حماس ۴۰ کیلومتر به خاک صهیونیست‌ها نفوذ کردند.

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان گفت: نزدیک به یک سال از طوفان الاقصی می‌گذرد درحالی‌که رژیم صهیونیستی همه قواعد بین‌المللی را زیر پا گذاشت و حدود ۵۰ هزار انسان بی‌گناه را به شهادت رساندند اما به هیچ‌کدام از اهدافشان هم نرسیدند. دشمن سید حسن نصرالله و جمعی از همراهان  را با بمب‌های سنگر شکن آمریکایی به شهادت رساند اما ساختار محور مقاومت با شهادت فرماندهان تمام نمی‌شود و جبهه مقاومت مقتدرتر از گذشته به اهدافش ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که ایران را وارد میدان جنگ با آمریکا و ناتو کند و چند ماه پیش سفارت‌خانه ایران در سوریه را زدند و رهبر انقلاب فرمان دادند و وعده صادق شکل گرفت البته حضرت آقا فرمودند که انتقام سختی خواهیم گرفت، باید توجه کرد که امروز اشراف اطلاعاتی ما نسبت به دشمنان در بالاترین سطح قرار دارد.

سردار حکمتیان تصریح کرد: اگر در طوفان الاقصی دشمن غافلگیر شد؛ اما در وعده صادق ۱ دشمن را از قصدمان آگاه کردیم و نیروهای غرب و متحدانش به جهت مقابله به صحنه آمدند؛ اما صحنه نبرد را در وعده صادق ۲ عوض کردیم و از موشک‌های هایپرسونیک استفاده شد و ۹۰ درصد موشک‌ها به هدف خوردند اگرچه اهداف نظامی مورد انتظار بود.

وی افزود: بدانید طرح عملیاتی نیروهای مسلح کشورمان همچنان روی میز است و ساعت‌به‌ساعت و لحظه‌به‌لحظه به‌روز می‌شود پس اگر دشمن و رژیم صهیونیستی خطایی کنند با حملات کوبنده‌تری مواجه خواهد شد و موجودیتش را از روی کره خاکی جمع خواهیم کرد.

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح تأکید کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی به نیروهای مسلح کشورمان اعتماد کامل دارند؛ اما باید صبور باشیم چراکه امروز جمهوری اسلامی در تقابل همه‌جانبه با نظام سلطه و ایادی استکبار است؛ بنابراین راهبرد جمهوری اسلامی راهبرد عاشورایی است و گفتمان ما گفتمان جبهه مقاومت است و شعارمان نیز هیهات منا الذله است و تا نابودی کفر جهانی و ایجاد تمدن نوین اسلامی از پای نخواهیم نشست.


انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار