رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1402-11-19 13:02 شماره خبر : 2418 https://sobhezagros.ir/short/4x9k8 0
آخرین وضعیت جوی استان:

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: از روز یکشنبه تا صبح دوشنبه به تدریج فعالیت سامانه بارشی تداوم خواهد داشت و در برخی مناطق بارش برف و رعد و برق و گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس» گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای مختلف جوی برای امروز و فردا جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود و آسمان استان غالباً صاف خواهد بود.

 


ولی بهره‌مند بیان کرد: برای روز شنبه آسمان قسمتی ابری و نیمه‌ابری به‌تدریج افزایش ابر و در برخی نقاط بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

 

 
وی افزود: از روز یکشنبه تا صبح دوشنبه به‌تدریج فعالیت سامانه بارشی تداوم خواهد داشت و در برخی مناطق بارش برف و رعدوبرق ، و گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

کهگیلویه و بویراحمد بارانی می‌شود

 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای کشور  نیز در برنامه تلویزیونی اعلام کرد: پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد تا روز شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و طی این مدت افزایش نسبی دما پیش‌بینی‌شده است.

 

بعدازظهر شنبه سامانه بارشی جنوب غرب کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در استان‌های کردستان،‌ کرمانشاه و نیمه شمالی ایلام بارش‌های پراکنده پیش‌بینی‌شده است. روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی ضمن تقویت علاوه بر استان‌های مذکور در خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد،‌ بوشهر و نیمه غربی فارس نیز فعال است.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار