رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
در آستانه برگزاری دومین کنگره‌ملی ۲۰۰۰ شهیدکهگیلویه‌وبویراحمد؛

شهردار شهر گچساران با اشاره به اینکه برگزاری کنگره ملی شهدا فرصتی گرانبها برای استان است از فعالیت های اجرایی این شهرداری در راستای برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» رضا قشقایی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه برگزاری کنگره شهدا فرصتی برای بازنمایی ارزش های انقلاب اسلامی است تأکید کرد: گرامیداشت یاد شهدا و تکریم جایگاه این عزیزان، راز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهرداری گچساران تلاش می کند تا در راستای برگزاری این کنگره مهم فضا سازی شهری مناسبی در زمان اجرا داشته باشد ابراز داشت: برگزاری کنگره ملی شهدا فرصتی بسیار گرانبها برای استان است.

شهردار شهر گچساران در ادامه افزود: آماده سازی سالن برگزاری کنگره، ورودی و فضای سازی محیط در حال اجرا است و تلاش می کنیم حال و هوای شهر گچساران شهدایی باشد.

قشقایی از نصب تابلوی تمثال دویست وهفتاد شهید ارتش استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان فروردین ما تلاش می کنیم وظایفی که بر عهده شهرداری گچساران در خصوص برگزاری کنگره شهدا نهایی شود.

او همچنین اذعان داشت: تعطیلات نوروزی باعث وقفه در کار فضا سازی محیطی، نصب المان ها و تصاویر شهدای شهر گچساران شده و در بازه زمانی قبل از کنگره تلاش می کنیم کار تکمیل و بعد از تعطیلات نوروز کار تبلیغات محیطی شروع می شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار