رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-01-06 21:42 شماره خبر : 3235 https://sobhezagros.ir/short/Vp9Og 0
با وجود تایید شورای نگهبان؛

نادر منتظریان نفر سوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون مطالب کنایه آمیزی در خصوص سلامت انتخابات مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» قریب به یک‌ماه از انتخابات پرشور و شعور مجلس شورای اسلامی می‌گذرد، برگزیدگان روز گذشته قرار بود با رئیس‌جمهور دیدار کنند و توصیه‌های مشترکی را دریافت کنند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد با افتخار توانستند رتبه اول مشارکت را در کشور کسب کنند، توفیقی که تا همیشه بر پیشانی مردم این دیار می‌ماند. 

در این بین نادر منتظریان یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون که در جایگاه سومی این حوزه قرار گرفت، با درج مطالبی در صفحه مجازی منتسب به خود نسبت به برخی مسائل واکنش نشان داد.

منتظریان که پیش از شروع رسمی انتخابات با انتشار کلیپی به برخی موضوعات مرتبط با انتخابات و چینش نیروها در این حوزه انتخابیه گلایه داشت، این روزها مطالب و انتقادات تندتری را در فضای عمومی جامعه انتشار می‌دهد که مورد توجه برخی کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

گفتنی است شورای نگهبان طی هفته‌های قبل سلامت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان را تایید کرد و البته برخی صندوق‌ها را در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ باطل اعلام کرد.

برخی اظهارنظرهای صفحات منتسب به نادر منتظریان در زیر آمده است؛

کنایه دوباره نادر منتظریان به سلامت انتخابات!+تصویر
کنایه دوباره نادر منتظریان به سلامت انتخابات!+تصویر
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار