رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

رئیس شرکت گاز ناحیه لنده گفت: آئین کلنگ‌زنی گازرسانی به منطقه موگرمون لنده هفته آینده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

خسرو آریتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس با اشاره به اهمیت مسئله گازرسانی به روستاها گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در طی چند سال گذشته بحث گازرسانی به روستاهای مختلف به‌خصوص بالای ۲۰ خانوار است.

 

رئیس شرکت گاز ناحیه لنده گفت: با گازرسانی به روستاهای مختلف بالای ۲۰ خانوار شاهد کاهش قابل‌توجه تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی بودیم.

 

وی افزود: در راستای رسیدن به شهرستان سبز در حوزه گازرسانی با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت‌گرفته عملیات گازرسانی به منطقه موگرمون نیز اجرایی شده است و هفته آینده شاهد کلنگ‌زنی این پروژه با حضور مسئولان ملی و استانی خواهیم بود.

 

آریتی گفت: مبلغ اعتبار این پروژه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال است که از محل طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی گاز تأمین شده است.

 

وی در ادامه گفت: طول مسیر از روستای آب زالو تا گرداب کبیر بیش از ۱۱ کیلومتر است که در یک مسیر کوهستانی و توسط پیمانکار شرکت گاز اجرایی خواهد شد.

 

رئیس شرکت گاز ناحیه لنده تأکید کرد: روستاهای مله قوچان، وحدت، گرداب علیا، گرداب وسطی و گرداب کبیر، مورجن، دشت ناصری و سایر روستاهای اقماری از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد.

 

آریتی گفت: شهرستان لنده دارای ۸ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز است که با گازرسانی به روستاهای بخش موگرمون به‌عنوان یک شهرستان سبز در سطح استان شناخته خواهد شد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار