رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-05 14:16 شماره خبر : 3200 https://sobhezagros.ir/short/V1RlB 0

شهردار یاسوج که این روزها گفته می‌شود در تکاپوی این است که سالیان آینده در حوزه انتخابات مجلس هم ورود کند، اما در حوزه شهری و خدمات مرتبط با آن نتوانسته اقدامات چشم‌گیری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» درحالی‌که این روزها در سراسر کشور شهرداران مراکز استان‌ها تکاپوی زیادی برای استقبال از مهمانان نوروزی دارند اما در شهر یاسوج گویا اقدامات قابل‌توجهی نشده است؛ شهری که عنوان پایتخت طبیعت ایران را یدک می‌کشد.

شهردار یاسوج که این روزها گفته می‌شود در تکاپوی این است که سالیان آینده در حوزه انتخابات مجلس هم ورود کند، اما در حوزه شهری و خدمات مرتبط با آن نتوانسته اقدامات چشم‌گیری داشته باشد.

به گفته برخی کارشناسان طی بازه زمانی یک دهه اخیر عملکرد شهرداری یاسوج در سال ۱۴۰۲ ضعیف‌ترین عملکرد موجود بوده است و دراین‌بین شهردار فعلی یاسوج نیز ضعیف‌ترین تعاملات را با رسانه‌ها داشته است.

پس از انتصاب آشنا در شهرداری یاسوج برخی اظهارنظرها به این‌گونه بود که وی در زمان مقدم نیز شهردار پنهان شهر یاسوج بوده است و عملاً مدیریت شهری را به‌گونه‌ای تحت نظر داشته است.

آشنا که این روزها نامش برای رسانه‌ها آشنا نیست، در هنگام انتصاب در شهرداری یاسوج قول داده بود نگاه تحولی را در شهرداری حکم‌فرما کند نگاهی که باعث شود تلاطم‌های دوره قبلی را در کنترل داشته باشد، اما گویا این روند تغییر چندانی نداشته است و همچنان بر مدار قبل در حال حرکت است.

اگرچه شورای شهر یاسوج دراین‌بین نیز به حاشیه رفته است و عملاً قدرت مطالبه گری سابق را ندارد اما انتظار می‌رفت شهردار جوان شهر یاسوج این روزها عملکرد روشن‌تری را از خود به نمایش می‌گذاشت تا روند بهتری حادث می‌شد.

شاید بارزترین این مسئله بحث بحران شهری و سیل در روزهای اخیر باشد که کمترین تصویر و اقداماتی در این خصوص از سوی شهرداری یاسوج در فضای رسانه‌ای دیده نشده است گر چه در جریان بازگشایی مسیر آبشار یاسوج برخی رسانه‌ها خبری از وی منتشر کردند.

این رسانه در سلسه مطالبی قرار است که به‌طور دقیق عملکرد شهردار فعلی شهر یاسوج را بادید نقادانه و منصفانه زیر نظر داشته باشد و به‌مرور به آن پرداخت کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار