رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-09 14:20 شماره خبر : 2757 https://sobhezagros.ir/short/VMm7v 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد گفت: مردم با حضورشان در انتخابات ۱۱ اسفند دماغ دشمنی را که توان دیدن اقتدار و عزت ملت ایران را ندارد به خاک بمالند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت:مردم عزیز ایران و همشهریانم در استان کهگیلویه و بویراحمدجمهوری اسلامی مبتنی بر دو اصل تفکیک ناپذیر جمهوریت یعنی مردم سالاری و اسلامیت یعنی دین مبین اسلام استوار است.


سرهنگ حسین انوری افزود:  یکی از ارکان اساسی پیروزی انقلاب اسلامی و رشد و بالندگی و پیشرفت نظام اسلامی در این ۴۵ سال مردم بوده است، مردم بودند که رژیم ۲۵۰۰ ساله پهلوی را خاتمه دادند شما بودید که هشت سال دفاع مقدس را رقم زدید و نگذاشتیددشمن به ناموس ایران دست درازی کند.


وی ادامه داد: شما از نسل سلمان و ابوذر هستید که پا جای پای رسول اکرم و مولا علی (ع) گذاشتند سلیمانی‌ها و حجیی‌ها را پرورش دادید تا امام خود را تنها نگذارند و جان عزیز خود را فدا کنند.


وی ادامه داد: مشارکت ضعیف در انتخابات تحقق آرزوی دشمن ماست که ۴۵ سال است این هدف را دنبال می‌کند به نظرتان چرا دشمن تمام توان و تبلیغاتش را برای دلسرد کردن مردم از مشارکت سیاسی  انجام می‌دهد؟ قطعاً مشارکت ضعیف در انتخابات علاوه بر اینکه دشمن را گستاخ و‌امیدوار خواهد کرد که فشار بیشتری برای تحریم بیشتر نیز بر ملت ایران وارد می‌کند راه را نیز برای ورود افرادی با شایستگی کمتر به مجلس باز می‌کند و در نتجیه مجلس ضعیف تشکیل می‌شود که توان قانونگذاری و قانون‌نویسی برای رقابت با دنبا و همچنین حل مشکلات مردم را ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد تصریح کرد: جهت ناامید کردن دشمن و قرارگرفتن در مسیر پیشرفت و رسیدن به قله توصیه و سفارش می‌شود و با حضور خودتان در انتخابات ۱۱ اسفند دماغ دشمنی را که توان دیدن اقتدار و عزت ملت ایران را ندارد به خاک بمالیم، وعده ما ۱۱ اسفند ماه پای صندوق‌های رای.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار