رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-12 12:11 شماره خبر : 2313 https://sobhezagros.ir/short/NDZga 0

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تأکید دوباره بر انتخابات پرشور در استان گفت:نامزد های انتخاباتی ضمن شورآفرینی برای انتخابات از روش‌های چون تخریب همدیگر و برانگیخته کردن احساسات جوانان بپرهیزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»،سید علی احمدزاده در جشن ملی یوم‌الله ۱۲ بهمن در گلزار شهدای یاسوج افزود: امام راحل در چنین روزی با ورد به کشور پس از سال‌ها دوری  آ؛از گرد حکومتی بزرگ در جهان اسلام شد که امروز ام القرای جهان اسلام است.

وی گفت: مردم ایران با دست‌خالی در برابر رژیم ستم‌شاهی پهلوی ایستادند و در این دهه بود که دنیا وارد دوره جدیدی شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: انقلاب اسلامی انقلابی برای تمام مستضعفان جهان است و امام آمد تا همه بدی‌ها را از جامعه اسلامی بزداید.

احمدزاده بابیان اینکه انقلاب اسلامی نو امیدی برای کشورهای زیر ظلم استکبار شده است،ابراز داشت:انقلاب اسلامی بُعد زنده شدن و امید در دل تمام مظلومیان جهان شده است و چشم امید تمام ستم دیدگان جهان به انقلاب ما بوده  و هست.

وی به تبیین دستاوردهای انقلاب در جامعه اشاره کرد و گفت: از همه مدیران می‌خواهم دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنند.

استاندار به برگزاری انتخاباتی پرشور دریازده اسفندماه اشاره کرد و افزود: زمان زیادی تا انتخابات نمانده است و وضعیت انتخابات در کشور ایران اسلامی به‌گونه‌ای است که هرکسی با هر سلیقه سیاسی می‌تواند در انتخابات حضور پیدا کند.

 

انتخابات ایران اسلامی پرشورترین انتخابات است

احمدزاده عنوان کرد: امروز انتخابات مایکی از پرشورترین انتخابات کشور جهان است و از همه می‌خواهیم همه در اسفند ما پای صندوق رای بیایند.

 

بجای تخریب از برنامه‌های خود دفاع کنند

وی با تقدیر از کاندیداهای حضور در انتخابات گفت: از همه نامزدهای انتخاباتی در استان و از همه این نامزدها می‌خواهم اقداماتی مثل تخریب همدیگر از انجام ندهد و نسبت به شایستگی‌های خود برای مردم بگویند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: انتخابات میدان خدمت است و باید برای مردم از همه توان خود در راستای انتخاباتی سلام و مهم مایه گذاشت.

فضای انتخابات را سالم و رقابتی نگهدارید


احمدزاده به نطق‌های برخی از کاندیداها اشاره و عنوان کرد: از برانگیخته شدن احساسات جوانان در استان بپرهیزید و فضای انتخابات را سالم و رقابتی نگهدارید.

وی افزود:کاندیداهای انتخاباتی ضمن شورآفرینی برای انتخابات از روش‌های چون تخریب همدیگر و برانگیخته کردن احساسات جوانان بپرهیزند.

استاندار کهکیلویه وبویراحمد در پایان بیان داشت: همه باید دست‌به‌هم بدهیم تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار