رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مطالبه مردمی؛

شهروندان ساکن در کاشانی های یاسوج از قطعی ارتباط در منطقه سکونت خود گلایه داشته و خواستار بررسی مشکل شدند.

به گزارش پایگاخبری تحلیلی صبح زاگرس؛ تلفن ثابت یکی از ابتدایی ترین ابزارهای ارتباطی بین افراد است تا این ابزار سنتی و باسابقه بتواند در گفتگو و برقراری تماس بین افراد همچنان نقش آفرین باشد.

 

هزینه های حداقلی، استفاده جهت اینترنت ثابت و همچنین قابلیت های گسترده در ارتباط بین روستاها و شهرها از کارکردهای مهم تلفن ثابت است که همچنان در مراکز اداری و منازل شهروندان در مناطق دور افتاده تا شهرها نقش آن پررنگ است.

 

در کنار اهمیت این موضوع زمانی که اشکالات تلفن ثابت  وجود دارد باید در کمترین زمان ممکن برطرف شود تا همچنان این ابزار ارتباطی در ایفای نقش و کارکرد بتواند  رضایت شهروندان جلب کند

 

در این رابطه شهروندان ساکن منطقه کاشانی‌های یاسوج یاوهمان سالم آباد ضمن گلایه از قطعی تلفن ثابت در محل سکونت خود، ابراز داشتند: حدود یک هفته است تلفن ثابت در کاشانی ها قطع است و در این مدت زمان پیگیری ها نتیجه‌ای نداشته است. 

 

 

این شهروندان اضافه کردند: در مدت زمان قطعی تلفن ثابت انجام امور ارتباطی و برقرار اینترنت و دسترسی به شبکه های ارتباطی وابسته به تلفن ثابت با مشکل مواجه شده است و از متولیان تقاضا داریم در سریع ترین زمان ممکن این مشکلات برطرف شود.

 

 

این پایگاه خبری بعد از تماس های مکرر با مدیر کل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد و عدم پاسخگویی این اداره کل، آماده دریافت پاسخ شفاف متولی مربوطه برای مطالبات مردمی در شهر یاسوج است.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار