باز هم کیفیت پایین نان؛
چه کسی پاسخگوی گلایه بهمئیها است؟
در حالی این روزها شاهد صف های طولانی شهروندان برای تهیه نان در شهر لیکک هستیم که شهروندان از کیفیت پائین نان ناراضی هستند و مشخص هم نیست چه کسی باید پاسخگوی گلایه ها باشد.
به گزارش پایگاه تحلیلی و خبری صبح زاگرس،با افزایش قیمت نان و ساماندهی قوت مردم، مردم چشم انتظار بالا رفتن کیفیت و استاندارد شدن وزن این مایحتاج روزانه بودند اما به نظر می رسد مسئولان پاسخگوی نارضایتی شهروندان در کیفیت نان نیستند.
مردم در کنار مصرف برنج و با افزایش قیمت آن به عنوان قوت اصلی خود از نان استفاده زیادی میکنند و شایدبتوان گفت نان قوت غالب بیشتر شهروندان بهمئی شده و این موضوع را با شلوغ شدن صف های نان می توان تایید کرد.
با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان انتظار شهروندان از مسئولان بالاتر رفته و نگاه بلند مدت مردم افزایش کیفیت نان بود اما متاسفانه آنگونه که برخی از شهروندان اذعان می کنند در شهرلیکک کیفت نان تغییر چندانی نداشته است.
20 خبازی در شهر لیکک روزانه وظیفه تولید نان را برعهده دارند و در حالی که این خبازان مقصر اصلی کیفیت پائین نان را آرد نامناسب ارزیابی می کنند، اما مسئولان تجهیزات فرسوده خبازی ها و عدم آموزش مناسب را علت اصلی مشکل عنوان می کنند تا همچنان پاسخی برای گلایه شهروندان داده نشود و نان بی کیفیت با وزن پائین همیار طرح هوشمند سازی یارانه نان در این استان باشد.
یكی از شهروندان لیککی در حال خرید نان از نانوایی افزود: نان نسبت به گذشته خیلی كوچك شده است.
وی تاكید كرد: در گذشته با یك قرص نان یك نفر سیر می شد اما در حال حاضر سه قرص نان لواش به اندازه یك قرص نان گذشته شده است.
شهروند دیگر عنوان كرد: نبود نظارت موجب كم فروشی برخی نانواها می شود، چنانچه نظارت و برخورد جدی شود هیچ نانوایی نمی تواند چنین تخلفی كند و می توان به جرات گفت نانوایی هایی که استاندارد های تولید یک قرص نان را در شهر لیکک رعایت می کنند انگشت شمار هستند.
به هر حال پاسخگویی به گلایه های مردم وظیفه اصلی مسئولان است و نباید از عدم رضایت مردم، کم فروشی و گران فروشی غافل شد. این پایگاه خبری آمادگی خود را جهت پاسخگویی مسئولان مربوطه به این موضوع را اعلام می کند.
انتهای خبر/