رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-12-14 10:05 شماره خبر : 2873 https://sobhezagros.ir/short/VJqx8 0
پوستر؛

پرسپولیس و نفت و گاز گچساران امشب در دیداری حساس از رقابت‌های جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» بالاخره انتظارات به سرآمد و زمان انجام مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و نفت و گاز گچساران از راه رسید؛ مسابقه‌ای که از دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور برگزار می‌شود و به‌خصوص برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران از اهمیت بالایی برخوردار است.

آخرین بار که یک تیم از کهگیلویه و بویراحمد در مقابل سرخابی‌های تهرانی قرار گرفت شهرداری یاسوج بود که در نیمه‌نهایی جام حذفی در سال 1390 با یک گل مغلوب استقلال تهران شد و باید دید این بار نماینده‌ای از دیگر شهرستان استان در مقابل دیگر تیم پایتخت‌نشین چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

نگاهی به عملکرد دو تیم در 10 بازی اخیرشان نشان می‌دهد که نفت و گاز 4 برد، 3 مساوی و 3 شکست را تجربه کرده است و در سمت مقابل پرسپولیس 5 برد، 3تساوی و 2 شکست در کارنامه‌اش ثبت‌شده است.

بهترین گلزنان دو تیم در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر و لیگ آزادگان 6 گله هستند جایی که امیرمحمد منصف از نفت و گاز و شهاب زاهدی از پرسپولیس این تعداد گل را به ثمر رسانده‌اند.

لازم به ذکر است که سرمربیگری نفت و گاز گچساران بر عهده پیروز قربانی بازیک سابق استقلال تهران است که سابقه گلزنی در شهرآورد تهران را نیز در کارنامه دارد و از انگیزه‌های بالایی مقابل پرسپولیس برخوردار خواهد بود.

پیش‌بازی پرسپولیس-نفت و گاز گچساران
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار