رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-11 14:59 شماره خبر : 7653 https://sobhezagros.ir/short/eoZyK 0

جسد جوان صیدونی خوزستانی در آب کمردوغ پیدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» از روز گذشته یک جوان از اهالی صیدون خوزستان با سفر به بخش چاروسا ناپدید شد.این جوان که با یک موتور سیکلت از خوزستان حرکت کرده بود موتور او در آبشار کمر دوغ پیدا بود؛ اما متأسفانه هیچ‌گونه اثری از این جوان نبود.

پس از ساعت‌ها تلاش شبانه‌روزی مردم و مسئولین در چاروسا جسد این جوان پیدا شد.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در خصوص این خبر در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: مرتضی قاسمی جوان ۲۲ساله که از بخش صید ون خوزستان به چاروسا مسافرت می‌کند متأسفانه ناپدید می‌شود.

بخشدار چاروسا تأکید کرد: پس از تلاش شبانه‌روزی که از روز گذشته با همکاری مردم روستای کمر دوغ، بسیجیان و حضور هلال‌احمر داشتیم صبح امروز موفق شدیم جسد این جوان را پیدا کنیم.

وی افزود: با تلاش غواصان و همکاری هلال‌احمر و بسیجیان، اهالی روستای کمر دوغ و حضور مسئولین بخش صید ون جسد این جوان در پایین‌دست آبشار کمر دوغ پیدا شد.

ایزدخواه بخشدار چاروسا با بیان اینکه همکاری مردم بخش چاروسا برای پیداشدن جسد این جوان قابل‌تقدیر بود و سبب خوشحالی مردم صید ون خوزستان شد بیان کرد: لازم می‌دانم از اهالی روستای کمر دوغ، بسیجیان، جمعیت هلال‌احمر، غواصان ورزش و جوانان، امام‌جمعه دیشموک، فرماندار شهرستان کهگیلویه، کلانتری چاروسا، مردم صید ون، شورا و دهیاری کمردوغ و همه کسانی که در این زمینه همکاری و تعامل داشتند تشکر کنم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار