رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-27 09:57 شماره خبر : 1739 https://sobhezagros.ir/short/NEkJe 0

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت 11 تن از نیروهای خدوم و جان بر کف فراجا در حادثه تروریستی شهرستان راسک را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت 11 تن از نیروهای خدوم و جان بر کف فراجا در حادثه تروریستی شهرستان راسک را تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده سپاه فتح به شرح زیر است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / ۱۶۹)

حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از نیروهای جان برکف انتظامی در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان به دست تروریست‌های مزدور، بار دیگر خباثت دشمنان قسم خورده ملت ایران را آشکار ساخت.

غیرت و شجاعت مردان بی‌ادعایی که در گوشه گوشه کشورمان جان عزیز خود را نثار پاسداری از میهن اسلامی نموده‌اند امنیت مثال زدنی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است و شهادت جمعی از غیورمردان فراجا در حادثه تروریستی راسک شاهدی بر این مدعا است.

جنایت این تروریست‌های مزدور ادامه‌ توطئه‌ دولت‌های دست‌نشانده‌ آمریکا در منطقه است که به دنبال ایجاد ناامنی در کشور ایران اسلامی هستند و به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهد آمد.

اینجانب ضمن ابراز محکومیت این جنایت و همدردی با خانواده ها و بازماندگان این حادثه تروریستی، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی)، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و رضوان برای این شهدای عزیز مسئلت می نمایم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار