رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-10 12:10 شماره خبر : 990 https://sobhezagros.ir/short/Njz0N 0
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد؛

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی شکست خورد و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان داده اند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ اند.

مسعود نوری در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس بیان داشت: اگر بخواهیم سیاست‌های آمریکا را در قبال ملت ایران بررسی کنیم باید یک مسیر نسبی را د ر طول یک مسیر تاریخی بررسی کنیم.

 

وی افزود: وقتی در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم بخش فراماسونری که چاشنی سیاست‌های یهودی جهان است و از قرن نوزدهم این فراماسونی برای جهان اسلام نقشه‌های را کشید که بر اساس آن نقشه فرقه بهایت را برای اهل تشیع و وهابیت برای اهل تسنن در جهان اسلام از طریق انگلستان به وجود آورد.

 

نوری اذعان داشت: ابتدا این فراماسون‌ها با توجه به روحیه استعمارگری انگلستان از این کشور شروع شد و بعد این فراماسون‌ها به آمریکا منتقل شدند و آنجا در اواخر قرن نوزدهم سیاست‌های فراماسونی را اجرا می‌کردند.

 

وی به اولین خباثت آمریکایی‌های علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: اولین خباثت‌های آمریکا نسبت به ملت ایران بعد از ملی شدن نفت در اسفند ۱۳۲۹ شروع شد.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری به کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد افزود: آمریکایی‌ها با آن کودتا توسعه سیاسی که در حال شکل‌گیری بود را با سرنگونی دولت قانونی محمد مصدق در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ از بین بدند و این شروع خباثت‌های آمریکا علیه کشور ایران بود.

 

نوری ادامه داد: بعد از کودتای ۲۸ مرداد آن‌ها از یک دیکتاتور در ایران حمایت کردند تا اینکه حکومت پهلوی سرانجام باراهنمایی‌های حضرت امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ایران در سال ۱۳۵۷ سرنگون شد.



وی ادامه داد: یکی دیگر از خباثت‌های آمریکا در قبال ملت را پیش از انقلاب اسلامی می‌توان به ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۹ اشاره کرد که نمایندگان مجلس شورای ملی در دوره رژیم منحوس پهلوی به جدا شدن بحرین از ایران رأی دادند و این جزیره نفت‌خیز و استراتژیک که از پیش از دوران تحت حاکمیت ایران بود از کشور ما منفک شد و حاکمیت چند صدساله ایران بر استان چهاردهم آن زمان پایان پذیرفت.

 

نوری بیان داشت: آمریکایی‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این خباثت‌های را نیز ادامه دادند تا اینکه لانه جاسوسی شیطان بزرگ توسط دانشجویان پیرو خطر امام تسخیر شد.


مدیرکل امور اجتماعی استانداری افزود: بعدازآن نیز آمریکایی‌ها با پشتیبانی از رژیم بعثی عراق جنگ هشت‌ساله‌ای را علیه ملت ایران راه انداختند و جهان غرب را متحد می‌کنند تا کشور ما را زمین‌گیر کنند اما به یاری پروردگار و رهنمودهای پیر جماران این جنگ نیز شکست می‌خورد.

 

وی اذعان کرد: هرکدام از خباثت‌های آمریکا را از بخواهیم تشریح کنیم یک‌ترم درسی می‌شود که باید به آن بپردازیم.



مدیرکل امور اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: از دیگر خباثت‌های آمریکا در قبال ملت ایران می‌توان به انهدام هواپیمای مسافربری ایران در خلیج‌فارس، فتنه سال ۱۳۷۸، فتنه سال ۱۳۸۸، فتنه سال ۱۳۹۸ و فتنه سال گذشته اشاره کرد که همه دشمنان ملت ایران با یک جنگ ترکیبی وارد صحنه شدند، اما باز اینجا ایران اسلامی به حضور همیشگی مردم درصحنه پیروز این صحنه‌ها بود.


نوری به دسیسه‌های آمریکا برای کشاندن پای ایران به جنگ‌های منطقه‌ای ازجمله اشاره کرد و ادامه داد: یکی دیگر از خباثت‌های آمریکا را می‌توان جنگ اوکراین دانست که آن‌ها سعی داشتند ایران را نیز درگیر این جنگ کنند.


وی بیان داشت: به یاری پروردگار دولت‌مردان آمریکایی هر باری که سعی داشتند ملت ایران را از پای درآورند شکست‌خورده‌اند و در همه عرصه‌ها ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبانی کرده‌اند و می‌کنند.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: وقتی در حوزه‌های علمی، نظامی و پژوهشی نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که ملت ایران تصمیم خود را گرفته است، زیرا این ملت هیچ‌وقت زیر بار زورگویی‌های آمریکا نمی‌رود.


وی خاطرنشان کرد: امروز همه ما باید بدانیم که خباثت‌های آمریکا ملت ایران را آزار داده است اما اراده ملت ایران را نتوانسته است خورد کند و هر چه بیشتر تلاش کرده‌اند ملت بزرگ ایران بیدارتر شده است.



مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: ملت ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مسیری را که با امام راحل خود شروع کرده‌اند ادامه خواهند داد تا پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش که حضرت مهدی (عج) است برسانند.


 انتهای پیام/

 

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار