رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-16 11:56 شماره خبر : 628 https://sobhezagros.ir/short/4QOXV 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: طوفان الاقصی پاسخ قاطع و شکننده به رژیم صهیونیستی است.

حمید دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به عملیات گروه‌های مقاومتی فلسطینی تحت عنوان عملیات طوفان الاقصی، گفت: این اقدام چنان برای جهان بهت‌آور بود که رژیم صهیونیستی که دائماً از پوشش گنبد آهنین خود سخن می‌گفت مات و مبهوت ماند.

وی افزود: این حملات سنگین، شکننده و برق‌آسا و مبهوت‌کننده حماس نشان داد که رژیم صهیونیستی چنان رو به انزوال است که با یک حمله برق‌آسا متحمل این همه خسارت و تلفات شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: بیش از ۷۰ سال است که این غده سرطانی صدها هزار زن و کودک و رزمندگان بی‌دفاع را در غزه و سرزمین‌های اشغالی قتل‌عام کرده است و این اقدام به‌تلافی این همه خون ریخته شده و تلاش برای آزادی قدس شریف است.

وی در ادامه گفت: بیش از ۷۰ سال است که جامعه جهانی به دلیل تجاوزات گسترده صهیونیست‌ها به خاک فلسطین اشغالی و قتل‌عام مردم در صبرا و شکیلا و هزاران مورد دیگر سکوت کرده‌اند؛ ولی از روز گذشته که گروه‌های مقاومت اقدام به‌تلافی این همه‌سال خیانت و جنایت کرده‌اند فوراً سازمان‌های بین‌المللی این حملات را محکوم کردند که این اصالت حقیقی و حقوقی این سازمان‌های بین‌المللی را زیر سؤال برده است.

دهقان تأکید کرد: شلیک بیش از پنج هزار موشک در کمتر از بیست دقیقه نشان از عمق استراتژیک دقیق فرماندهان میدانی حماس در یک برنامه‌ریزی دقیق است که این چنین حماسه آفریدند.

وی در ادامه اظهار کرد: این حمله نشان داد که جبهه مقاومت مردمی در غزه، لبنان و سوریه در آمادگی کامل برای مقابله با هر تهدیدی هستند و برابر کلام نافذ مقام معظم رهبری که فرمودند: «دوران بزن درو گذشته است و بزنی می‌خورید»، و این مهم در برخورد قاطع حماس با اشغالگران صورت‌گرفته است.

دهقان گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر شکست میدانی در مقابله با یک گروه مقاومت در حوزه رسانه نیز متحمل شکستی تاریخی شده است چرا که تصاویر خفت‌بار از دستگیری فرماندهان و تصرف پایگاه‌های نظامی و دستگیری گسترده سربازان اسرائیلی نشان داد که این رژیم شکننده‌تر از آن است که در رسانه‌ها به تصویر کشیده است.

 

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار