رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-28 11:29 شماره خبر : 3599 https://sobhezagros.ir/short/Ng5Wr 0
امام‌جمعه لنده در گفتگو با صبح زاگرس:

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: خیلی‌ها گمان می‌کردند ایران در حال لاف‌زدن است؛ ولی وقتی در مقام عمل به عینه به اقتدار و توان نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یقین پیدا کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هدایت‌الله محمودی اصل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران که در عملیات وعده صادق با رمز «یا رسول‌الله» صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از برکات ارزشمند نهادینه‌شدن فرهنگ و تفکر شهدا در جامعه، شجاعت، نهراسیدن و دشمن‌شناسی است.

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی و تحقق وعده صادق، همه جهانیان به‌خوبی دیدند که اگر ما ملت ضعیف و یا ناتوان بودیم و اگر نظام ما قدرت و صلابتی نداشت مجبور بودیم در برابر حمله جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی سکوت کنیم؛ اما اقتدار موشکی ما در میان ۲۰۰ کشور جهان آن هم با حمله مستقیم به رژیم صهیونیستی باعث عزتمندی و افتخارآفرینی جهانی شده است.

وی تأکید کرد: تعبیر بیشتر کشورهای جهان این بود که جمهوری اسلامی ایران تنها یک لاف زده است و می‌خواهد خودی نشان دهد؛ ولی وقتی در مقام عمل این مهم به همت دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحقق یافت تمام جهانیان به عینه به اقتدار و توان نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یقین پیدا کردند.

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: این در حالی بود که جمهوری اسلامی از قبل به سران کشورهای عربی و امریکایی و صهیونیستی اعلام کرده بود و از قبل این هماهنگی صورت‌گرفته بود که در غیر این صورت اقدامات ایران ویران‌کننده‌تر از این حجمی بود که شلیک شد.

وی افزود: اگر امروز به این توانمندی و باور رسیده‌ایم قطعاً ریشه در باورها، اندیشه‌ها و فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت است که باید به‌درستی به نسل جوان ما منتقل شود.

محمودی اصل گفت: قطعاً اگر خطایی از سوی رژیم صهیونیستی دوباره صورت گیرد پاسخی محکم‌تر در انتظار این رژیم جعلی خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار