رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-12-01 13:30 شماره خبر : 2590 https://sobhezagros.ir/short/eRlrA 0
در جمع دانشجویان مطرح شد؛

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در جمع دانشجویان گفت: وظیفه نماینده قانون‌گذاری و اجرای قانون است نه انتصاب افراد یا اینکه پروژه‌ها را افتتاح کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: روزانه توسط فرزندان خودم که دانشجو هستند مواخذه میشوم و از موضوعات مختلف سؤال میپرسند و دغدغه دارند.


نستهن مقدم ادامه داد: در مناظرات مختلف با برنامه ورود کردیم و به سؤالات و دغدغهها پاسخ دادیم، در این میان مشاهده شد افرادی جلوتر از موعد مقرر خود را پیروز انتخابات دانستند که باید پرسید بر اساس کدام موضوع شما اعلام پیروزی می‌کنید

مقدم به‌ضرورت برنامه محوری اشاره کرد و گفت: در سفرهای کاندیداها افراد چه میگویند و چه برنامههایی دارند، باید پرسید مگر وظیفه اصلی  شما وضع قانون و نظارت نیست و باید قانون ضعیف را اصلاح کنید، کار نماینده نظارت در انتصاب و افتتاح پروژه عمرانی، تحقیقاتی و... نیست.


وی افزود: فکر کردم بدون پوستر حتی تبلیغات کنیم اما آیا همگان یکسان نگاه میکنند.

مقدم گفت: امروز آمدیم به سؤالات شما پاسخ دهیم و اگر مخالف بنده است متناسب با تخصص و برنامه نقد دهند و تمایل داریم سؤالات شما خواستههای عمومی، محلی و منطقهای را شامل باشد.

نستهن مقدم در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه برای شهر یاسوج گفت: استان ما استانی برخوردار و شهر یاسوج نیز این ویژگی‌ها را دارد و در زمان مسئولیت به دنبال توزیع عادلانه خدمات بودیم، در حوزه توسعه زیرساخت و زیرساخت‌های معطل اقدام داشتیم، پروژه ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی که مربوط به ۲۷ سال پیش بود پیگیری شد و قطعه اول اجرا شد، پروژه پل چهارم جزو پروژه‌های ویژه بود از طرفی کارخانه بازیافت از ظرفیت سرمایه گذار استفاده کردیم و افتتاح شد.

در بخش دیگری سادات نماینده بسیج دانشجویی به قانون جهش مسکن و برنامه‌ها در این خصوص سوالاتی مطرح کرد، از طرفی توجه به افزایش جمعیت و تولید نسل در بیانات رهبر معظم انقلاب و برنامه برای اشتغال زایی استان سوالاتی مطرح کرد.


مقدم با اشاره به این که در جهش مسکن، حوزه انتخابیه فاقد زمین بود بیان کرد: زمین شهرداری در سایت ارم کلنگ زنی شد اما بقیه ادارت چه کردند، در حوزه جمعیت، جوانی که پای سفره عقد می‌رود و درآمد ندارد این موضوع شعار است و اگر وام ازدواج بگیرد حسابش به دلیل نبود درامد مسدود است؛ در حوزه  صنعت ما روی دریایی از منابع نشسته‌ایم خروج مواد خام، سدهای بدون مطالعه که سبب تخریب محیط زیست می شود، باغداران ما در کاکان و سی سخت موقع برداشت باغ‌دار هستند اما موقع فروش داغ‌دار هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

مقدم در بخش دیگر به شیوه‌های مدیریتی خود و برنامه برای اشتغال فارغ التحصیلان گفت: شیوه مدیریتی بر اساس علم مدیریت است که دنیا بر این اساس متحول شده است، به دنبال پیوند دانشگاه با صنعت هستیم باید ببینیم در حوزه عمل چه اندازه این شعار در حوزه طرح‌های توسعه‌ای و پیشرفت متناسب با تخصص حرکت کردند و از همه کسانی که اشتغال ایجاد کردند تشکر می‌کنیم اما این اشتغال آفرینی نباید «خاله خورزویی» شود، برای فرصت های شغلی به صنعت های پایین دست و جلوگیری از خام فروشی ها را در برنامه داریم.


وی ادامه داد: شهرداری یاسوج ۷۰ پست سازمانی داشت و در این مسئولیت ها موضوع قومیتی و فامیل گرایی برای اشتغال را لحاظ نکردم هرچند منکر دخالت شورا نیستم.

این کاندیدای انتخابات گفت: هیچ کسی حامی من نیست و ندارم و با دارایی‌های خودم آمدم و شک نکنید هزینه انتخابات ما بیش از یک روز تبلیغات برخی افراد نیست از طرفی دیگر من نماینده‌ای که فیلترینگ را تایید نمی‌کند اما وقت خود را در اینستاگرام می‌گذراند را تحسین نمی‌کنم. 

مقدم در خصوص حجاب به سوره کوثر اشاره کرد و گفت: زمانی که بیان شد پیامبر مقطوع‌النسل است خداوند متعال حضرت زهرا (س) را به پیامبر هدیه دادند از طرفی  حجاب و عفاف را به عنوان مصونیت همه قبول دارند و طبق بیان شهید سلیمانی همه  افراد با پوشش های مختلف دختران ما هستند.

وی افزود: لایحه حجاب بسیار هزینه بر و آسیب زا بود و ما چیزی که به آن اعتقاد داشتیم حجاب است و این لایحه نمک‌ به زخم پاشیدن بود.

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار