رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-17 10:16 شماره خبر : 1589 https://sobhezagros.ir/short/4OEbV 0
کدام معاون استاندار مانع جذب نیروها می شود؟

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد باید هر چه زودتر فکری به حال این معاون خود داشته باشد تا بیش از این فرصت‌سوزی نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ جذب نیروی انسانی کارآمد و مفید یکی از الزامات هر سازمان و نهادی است که به فراخور زمان و نیازهایی که دارد انجام می‌شود؛ فرایند جذب و استخدام یکی از وظایف اصلی بخش منابع انسانی است.

 

هر فرایند جذب و استخدام بدون خطایی معمولاً در جهت جذب نامزدهای واجد شرایط و تشویق حداکثری جویندگان کار برای درخواست آن کار است؛ چنین فرایندی امکان ایجاد مجموعه بزرگی از کارجویان بااستعداد را در یک بازار کار فشرده فراهم می‌کند و زمان لازم برای یافتن متقاضی‌ها و پر کردن نقش‌ها برای نیازهای حال و آینده هر سازمانی را به حداقل می‌رساند.

 

شناسایی استعدادهای مناسب، جذب آن‌ها و ایجاد انگیزه برای درخواست از مهم‌ترین جنبه‌های فرآیند استخدام است؛ این موضوع در استان کهگیلویه و بویراحمد که دارای کمترین میزان صنایع و کارخانه‌ها و ... در کشور است می‌تواند سبب آسیب‌های زیادی شود.



آن‌طور که از گوشه و کنار شنیده می‌شود یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که درزمینهٔ جذب نیروی انسانی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد به یکی از معاونان استاندار مربوط می‌شود که به‌جای برنامه‌ریزی جهت توسعه و به‌کارگیری نیروها، خود، عامل مانع شونده‌ای شده است.



به نظر می‌رسد استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید هر چه زودتر فکری به حال این معاون خود داشته باشد تا بیش از این فرصت‌سوزی نشود و سرمایه انسانی غنی که در این استان وجود دارد در همین استان باقی بمانند.

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار