رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-26 14:47 شماره خبر : 792 https://sobhezagros.ir/short/NKzmV 0
رزمنده مدافع حرم گفت:

رزمنده مدافع حرم در جبهه سوریه گفت: امروز ناتوانی رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به بیمارستان و کشتار مردم بی دفاع غزه، خوی وحشی گری این رژیم کودک کش را آشکار کرد.

عیسی محتشم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه و کشتار مردم بی دفاع گفت: بر اساس تمام قوانین جنگی و بین المللی در هیچ جای از جهان هیچ کشوری حق تیراندازی به آمبولانس‌ها و نیروهای امدادی به خصوص بیمارستان‌ها را ندارد و این مسئله خلاف تمامی پروتکل‌های سازمان ملل و بهداشت جهانی است.

وی افزود:رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل با استفاده از بمب‌های ممنوعه که در روزنامه جنرال گرافیک به خوبی درباره چگونگی عملیاتی شدن و قدرت انفجاری این بمب‌ها به خوبی توضیح داده شده استفاده کرده است که باعث به شهادت رساندن صدها نفر از کودکان و زنان بی دفاع در غزه شد.

این رزمنده مدافع حرم در سوریه گفت: امروز صهیونیست‌های کودک کش که متحیر از حمله برق آسای رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت مات و مبهوت مانده بودند به تلافی این شکست خفت بار با حمله به بیمارستان و کشتار مردم بی گناه زنان و کودکان بی دفاع جنایتی دیگر را مرتکب شدند که در تاریخ بی سابقه بوده است.

وی افزود: هرچند این جنایات بی سابقه در کشتار مردم در اردوگاه فلسطینی ها در صبرا و شتیلا در سال ۱۹۸۲ نمونه ای دیگر از بازخوانی جنایات ننگین این رژیم سفاک در کشتار مردم بی دفاع است.

محتشم گفت: بدون شک سران این رژیم باید منتظر پاسخگویی شدید جبهه مقاومت در حزب الله لبنان، سوریه، یمن و سایر بلاد اسلامی باشند تا به آن تاریخ انقضایی که مقام معظم رهبری فرمودند نزدیک و نزدیک تر شود.

وی افزود: عمق استراتژیک رژیم صهیونیستی با همکاری امریکا بحث تسلط بر تمامی مرزهای زمینی و دریایی غزه است که باید گفت این مسئله هرگز اجرایی نخواهد شد و این آرزو را با مجاهدت و در صحنه بودن مردم فلسطین به گور خواهند برد.

رئیس هلال احمر شهرستان لنده گفت:امروز جمهوری اسلامی هیچ ابایی از حمایت از کشورهای مسلمان ندارد هرکجا لازم باشد با قدرت و با صلابت آماده پاسخگویی سخت و شکننده به دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار