رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
امام‌جمعه موقت لنده:

امام‌جمعه موقت شهرستان لنده گفت: امروز یکی از مهم‌ترین راهبردهای مهم در بین همه مسلمانان بحث وحدت بوده که نقطه استراتژیک مسلمانان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود الهی نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد (ص)، امام صادق (ع) و هفته وحدت گفت: هدف قراردادن وحدت بین امت‌های اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های استکبار جهانی در رأس رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام‌جمعه موقت شهرستان لنده گفت: سکوت برخی از کشورهای مسلمان در باب مسئله فلسطین و حتی قتل‌عام مردم بی‌دفاع غزه خیانتی روشن به خون شهدای غزه و متزلزل کردن اصل وحدت اسلامی است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های راهبردی رژیم صهیونیستی بحث نفاق و دو دودستگی میان مسلمانان به‌خصوص شیعیان و اهل‌تسنن است.

الهی نیا گفت: امروز یکی از مهم‌ترین راهبردهای مهم در بین همه مسلمانان بحث وحدت است که نقطه استراتژیک مسلمانان است.

وی افزود: آنچه نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) نزد همه امت‌های اسلامی به یادگار گذاشته است بحث قرآن و سنت نبوی (ص) اوست که به‌عنوان سرمایه‌های اصلی مسلمانان و اساس تمدن اسلامی است و همه مسلمانان باید از این سرمایه به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

امام‌جمعه موقت شهرستان لنده گفت: امروز تنها در سایه وحدت با پیروی از سیره نبوی و تمسک به قرآن است که می‌توانیم در برابر توطئه‌های رنگین و مخلمی دشمنان بایستیم و تمامی این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کنیم.

وی افزود: شرایط امروز جوامع اسلامی به گونه است که همه باید با وحدت و اتحاد و یکدلی برای رسیدن به موفقیت ملت‌های مسلمان به‌خصوص رفع مشکلات مردم مظلوم فلسطین و غزه دست‌به‌دست هم دهیم و با اخوت و برادری از کشتار و جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی جلوگیری کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار