رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری مشکلات مردمی؛

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلات اینترنت و آنتن دهی روستای موگر در شهرستان لنده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ آنتن دهی و پوشش اینترنت یکی از ضروریات مهم در مناطق مختلف استان و در راس روستاها است.

پوشش آنتن دهی مطلوب و همچنین اینترنت سبب می شود تا افراد با دسترسی آسان بتوانند فعالیت ها و دستورالعمل های مجازی را از طریق اینترنت پیگیری کنند.

در کنار اهمیت این موضوع اما خبرها حکایت از عدم آنتن دهی و اینترنت مناسب در روستای موگر شهرستان لنده دارد تا شهروندان از این موضوع گلایه مند باشند.

اهالی این روستا با بیان اینکه مشکل آنتن دهی و اینترنت به دلیل مورد نیاز بودن باید مورد بررسی و حل قرار گیرد، اظهار داشتند: روستاییان مجبور هستند ۳ الی ۴ کیلومتر طی کنند تا دسترسی به اینترنت داشته باشند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو صبح زاگرس در واکنش به قطعی اینترنت در این روستا ها گفت: یک سایت ارتباطی در مجاورت روستای موگر قرار دارد و این سایت ارتقای ورژن پیدا کرده است و بررسی ها برای این موضوع باید از این سایت انجام شود.

خداداد خالق پناه با تأکید بر اینکه بررسی ها در این خصوص صورت می گیرد، افزود: با مشخص شدن علت موضوع و درصورت هرگونه مشکل تلاش برای رفع آن دنبال می شود.

وی بیان کرد: در روزهای آینده در برخی شهرستان های  استان حضور پیدا خواهیم کرد و این مشکل را بررسی خواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار