رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد؛

رئیس سازمان همیاری‌ شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به معوقات حقوقی کارکنان این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» پیگیری مطالبات حقوقی و پرداخت آن سبب رفع گره‌های مالی و معیشتی افراد خواهد شد  و هر اندازه پرداخت حقوق در بخش‌های مختلف دچار وقفه شود، اقتصاد و معیشت افراد با مشکل مواجه می‌شود و افراد توانایی مالی برای اداره زندگی خود نخواهند داشت. 

مشکلات معوقات حقوقی اکنون در بین کارکنان سازمان همیاری شهرداری استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد به‌ گونه‌ای که آنها هفت یا هشت ماه معوقات حقوقی دارند. 

این افراد خواهان پیگیری آخرین وضعیت پرداخت حقوق معوقه خود شده و اظهار داشتند: اداره امور زندگی با معوقات حقوقی با سختی صورت می‌گیرد و خواهان رفع مشکل هستیم. 

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: کارکنان این سازمان حقوق معوقه‌ای دارند و از طرفی مشکلاتی در حساب‌ها‌ وجود داشت که ایرادات در حال برطرف‌شدن است. 

جبار روشن با بیان اینکه اکثر نیروها هفت ماه حقوق مطالبه دارند و برخی حقوق آنها پرداخت شده است گفت: جلساتی مختلفی در خصوص معوقات حقوقی برگزار شده و در این جلسات تصمیم‌های خوبی برای پرداخت معوقات  دنبال شده است.
 
وی ادامه داد: بدون شک این مطالبات با مساعدت و همراهی مسئولان استانی به نتایج خوبی خواهد رسید و در هفته‌های آینده بخشی از این مطالبات برای پرداخت پیگیری می‌شود و همچنین پیگیری‌ها برای پرداخت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای خبری/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار