رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
پیگیری سوژه های مردمی؛

سخنگوی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبر صبح زاگرس با عنوان همراه نبودن تلفن همراه در باشت گفت: این شرکت تنهابه دلیل مسئولیت اجتماعی و رفاه حال مردم در منطقه تنگ عنا خدمات رسانی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ بدنبال انتشار گزارشی با عنوان گلایه مسافران از همراه نبودن تلفن همراه در باشت (خبر را اینــجا بخوانید) و عدم آنتن دهی تلفن همراه در منطقه زیارتی و سیاحتی عنا در این شهرستان سخنگوی شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در تماس با خبرنگار ما به این خبر واکنش نشان داد.

سید داود موسوی منش در این گفتگو با تاکید بر اینکه این منطقه جغرافیایی در محدوده خدماتی شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد نبوده و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان موظف به خدمات رسانی است اما در عین حال به دلیل مسئولیت اجتماعی و رفاه حال مردم شرکت مخابرات دستگاه ریپیتر نصب کرده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی مخابراتی در روستا ها در حوزه خدماتی فناوری ارتباطات است گفت: با توجه به وضعیت زیارتی و گردشگری این منطقه در شهرستان باشت این دستگاه مکمل ارتباط نصب شد واگر مشکل ارتباطی وجود داشته باشه اهالی باید اطلاع تا مشکلات رفع شود.

سخنگوی شرکت مخابارات استان با تاکید بر پیگیری تا حصول نتیجه برای خدمات رسانی بهتر در این منطقه اذعان داشت: روستای بهره عنا که این منطقه زیارتی و گردشگری در محدوده جغرافیایی آن قرار دارد از وضعیت ارتباطی مطلوبی برخوردار بوده و با رایزنی شرکت در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد سایت مخابراتی پیشرفته توسط استان راه اندازی شد که علاوه بر رفع مشکلات اینترنتی و آنتن دهی روستای بهره عنا، روستای مراس خون و محدوده جاده ای پل بریم مربوط به استان فارس را تحت پوشش قرار دادیم.

موسوی منش با بیان اینکه دستگاه ریپیتر در سالن سوئیج قابلیت رفع نقص و پیگیری را ندارد و اهالی باید اطلاع رسانی می کردند اظهار داشت: با توجه به اینکه محدوده امامزاده سید فخردین احمد (ع) در تنگه قرار دارد از طریق ریپیتر خدمات رسانی شده و رفع مشکل عدم آنتن دهی و اینترنت آن به فوریت در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار