رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-06-06 18:03 شماره خبر : 127 https://sobhezagros.ir/short/eojR4 0
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیبج شهرستان لنده به مناسبت هفته دولت با فرماندار این شهرستان دیدارکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، امروز و به مناسبت هفته دولت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با تبریک هفته دولت گفت: بیان دستاوردهای نظام در هفته دولت باعث می‌شود تا مردم قضاوت بهتری نسبت به خدمات صورت‌گرفته داشته باشند.

سرهنگ ویسی تأکید کرد: تمام تلاش دشمنان در بحران‌سازی‌های مختلف خود اجرای پروژه ناامید کردن مردم است که متأسفانه برخی نفوذی‌ها نیز بر آن دامن میزنند.

وی در ادامه افزود: هم‌افزای دولت و نیروی های مسلح به‌خصوص سپاه پاسداران و قرارگاه سازندگی در مسیر خدمت‌رسانی می‌تواند باعث موفقیت روزافزون دولت شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: پیگیری مشکلات مردم باید با سعه‌صدر مسئولان و تلاش مضاعف برای رفع این مشکلات اجرایی شود.در ادامه نیز

فرماندار شهرستان لنده گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان همدلی و هم‌افزایی بیشتر بین مردم و مسئولان است.جلال دانش گفت:در طول یک سال و نیم خدمت در این شهرستان خدا را شاکریم که در حوزه‌های زیرساختی توانستیم کارهای خوبی را اجرایی کنیم.

وی افزود: اگر همدلی و هم‌افزایی اعضای شورای تأمین در رفع موانع سد راه و رفع معارضات به یار عالی بوده است.دانش گفت:همه ما باید تلاش کنیم که در بحث خدمات عمرانی و زیرساختی و رفاهی مردم تلاش کنیم که این شوق خدمت در کام مردم شیرین بماند.

وی افزود :برخی پروژه‌های شهرستان به دلیل بیشتر مسائل معطل ماندند و عملاً اقدامی در جهت اجرا و اتمام این پروژه‌ها نبوده است؛ ولی امروز که بیش از ۱۱۰ هزار مسکن افتتاح شد نشان از اقدام خوب دولت در جهت رفاه مردم بود.

دانش گفت:دولت سیزدهم تمامی مرزهای جغرافیای سیاسی و روابط بین‌المللی را باز کرد و در بحث بریکس و شانگهای یکی از افتخارات ایران اسلامی در دولت سیزدهم است.

فرماندار شهرستان لنده تأکید کرد: در کجای جهان نفوذی‌ها در ارکان کلان مدیریتی یک کشور این همه اقدامات ساختارشکنانه برای بحث ارز و تورم در دولت قبل را اجرایی کردند.

وی گفت:باعث افتخار است برای یک ملت که چنین نیروهای مسلح قدرتمند، باایمان، رشید و شجاع و مهم‌ترین ولایی و جان‌برکف دارد و این برای ملت ایران مایه عزتمندی و اقتدار است.

دانش گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان مهم نظام است که با تلاش و مجاهدت خود در حوزه‌های مختلف باعث سربلندی نام ایران و ایرانی شده است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

تصاویر تکمیلی: 

 

انتهای خبر
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار