رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
عکس نوشته‌های ششم مهرماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته‌های خود به هجوم اتباع بیگانه به شهر سی سخت، نگین شهرستان دنا اشاره دارد که امروز به بهشتی برای آنان تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» قوانین خروج اتباع بیگانه نیازمند پیاده‌سازی در میدان، حال آسفالت شهرک جوشکاران یاسوج خوب نیست،نگاه جزیره‌ای دولت در کهگیلویه‌بویراحمد جواب نمی‌دهد،ماجرای اولین اقدام استاندار در تماس با شهردار وپرواز قیمت مرغ بر فراز کهگیلویه و بویراحمد از جمله عکس نوشته‌های صبح زاگرس است.

نگین سرزمین دنا بهشت اتباع بیگانه شد

دست‌انداز‌ها و چاله‌های موجود در کف خیابان‌ها و راه‌ها شهروندان را با چالش جدی مواجه کرده است.

نگین سرزمین دنا بهشت اتباع بیگانه شد

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با استاندار این استان با اشاره به اینکه مردم به عملکرد نگاه می‌کنند گفت: نگاه جزیره‌ای دولت در کهگیلویه‌ و بویراحمد جواب نمی‌دهد.

نگین سرزمین دنا بهشت اتباع بیگانه شد

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از سطح شهر یاسوج در رابطه با موضوعات مختلف از شهردار این شهر پیگیری‌هایی داشت و هرچند باید منتظر نتایج مثبت این بازدید بود.

نگین سرزمین دنا بهشت اتباع بیگانه شد

در حالی کهگیلویه وبویراحمد در تولید گوشت سفید مرغ به خود کفایی رسیده که قیمت این کالای اصلی سبد خانوار با نوسانات پر فراز و نشیبی دست و پنجه نرم می‌کند.

نگین سرزمین دنا بهشت اتباع بیگانه شد

شهر سی سخت به دلیل ظرفیت‌های مختلف آن به مکانی برای حضور اتباع بیگانه تبدیل شده است و وضع قوانین سنگین ستاد اتباع بیگانه و پیاده‌سازی آن در میدان عمل می‌تواند از تعداد اتباع بیگانه بکاهد.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار