رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-02 09:04 شماره خبر : 3138 https://sobhezagros.ir/short/V9kxR 0
رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه‌و‌بویراحمد مطرح کرد:

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: اساساً نقش و حضور مردم در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه اقتصادی یک نقش تأثیرگذار است.

ارسلان بی نیاز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، گفت: امسال توسط مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است که مانند سال‌های اخیر با هدف تغییر در معیشت و شرایط اقتصادی مردم است.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه‌و‌بویراحمد بیان کرد: اگر به نامگذاری سال‌ها در دهه اخیر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که رهبر معظم انقلاب همواره شعار‌های اقتصادی را با تغییر در معیشت مردم مطرح کرده‌اند با هدف اینکه نقش و مشارکت مردم را در همه عرصه‌ها نشان دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور یاسوج ادامه داد: اگر به پنج دهه نظام جمهوری اسلامی خصوصاً از اغازین سال انقلاب و جنگ تحمیلی نگاه کنیم می‌بینیم اگر حضور اثرگذار مردم و بسیج شدن مردم در جنگ نبود چه بسا ما در خیلی از مسائل جنگ عقب رانده می‌شدیم و دشمن بر ما غالب می‌شد.

وی تصریح کرد: با این تجربیات گذشته اساساً نقش و حضور مردم در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه اقتصادی یک نقش تأثیرگذار است به همین خاطر است که رهبر معظم انقلاب پیرو سال گذشته سال جدید را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند.


رئیس دانشگاه پیام نور افزود: در این جنگ ترکیبی مختلطی که وجود دارد و در سال‌های آینده پیش رو داریم و ابرقدرت‌ها همه توان‌شان را برای بر زمین زدن کشور ما گذاشته‌اند و تمرکز کرده‌اند، رهبر انقلاب با نگاهی تیربین و هوشمندانه همچون دهه‌های گذشته توسعه و پیشرفت کشور را با نگاه به نقش مردم می‌بینند و اینکه در حوزه اقتصاد و تولید نیز نباید از مردم غافل شد.

بی نیاز گفت: مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همواره اثرگذاری‌شان را در همه دهه‌های انقلاب نشان دادند اینجا کشور ایران با قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف و با جغرافیای اقتصادی وسیع و با مزیت‌های تولیدی متفاوت همواره می‌تواند به این‌امید داشت با برنامه‌ریزی که در خصوص شعار سال انجام می‌شود شاهد یک تحول اساسی در بخش اقتصادی باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار