رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت

هم‌زمان با سراسر کشور زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان لنده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، صبح امروز و هم‌زمان با سراسر کشور زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئول قران و عترت اداره کل آموزش‌وپرورش استان و امام‌جمعه و مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان لنده و دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) این شهر نواخته شد.

جلال دانش فرماندار شهرستان لنده در ابتدای این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس گفت: طلیعه مبارک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس شهرستان لنده در سال تحصیلی جدید را یک حرکت ارزشمند می‌داند.

وی افزود: امروز به برکت همین روحیه ایثار و شهادت است که مرزهای علمی، فرهنگی، فعالیت‌های جهادی را با اتکا به شعار ما می‌توانیم طی کردیم.

فرماندار شهرستان لنده گفت: امروز جایگاه علمی کشور به برکت همین خون سرخ شهیدان است که بهترین جایگاه‌ها در جهان رسیدیم.

در ادامه نیز عبدالرحیم آهنین جان گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی فرصتی برای تلفیق علم با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده تأکید کرد: امسال در شهرستان لنده شاهد حضور بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در تمامی مقاطع تحصیلی هستیم که در ۱۱۰ مدرسه مشغول تحصیل خواهند بود.

در ادامه نیز مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش‌وپرورش استان گفت: امسال رویکرد ما در حوزه آموزش‌وپرورش توجه به فعالیت‌های علمی و قرآنی است.

وی افزود: شهرستان لنده از جمله شهرستان‌های برتر استان در حوزه‌های قرآنی است که امیدواریم امسال نیز این مهم به‌درستی تبیین و تثبیت شود.

حجت‌الاسلام مصباح نژاد گفت: توجه به مسائل قرآنی در سطح جامعه به‌خصوص حوزه آموزش‌وپرورش باید با رویکرد جهاد تبیین صورت گیرد.

در ادامه نیز با حضور مسئولان زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

 

نواختن زنگ مهرمقاومت در مدارس لنده
نواختن زنگ مهرمقاومت در مدارس لنده
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار