رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-01-03 21:27 شماره خبر : 3180 https://sobhezagros.ir/short/NBrPK 0
چه خبر از موحد، روشنفکر و حسینی؛

چگونگی گذراندن تعطیلات نوروز توسط نمایندگان کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس یازدهم مورد سوال مخاطبان و مردم استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» تعطیلات نوروز از راه رسید و هر فردی برنامه‌ریزی لازم برای گشت‌وگذار و استفاده از تعطیلات را انجام داده است از طرف دیگر روزهای پایانی سال ١۴٠٢ و همچنین روزهای ابتدایی سال جدید همراه با بارندگی های شدید در مناطق مختلف کشور ازجمله استان کهگیلویه و بویراحمد بود به‌همین دلیل بسیاری شاید قید مسافرت در این ایام را زده باشند و از طرف دیگر پیگیر خبرها و اتفاقات مختلف هستند. 

مردم دوست دارند بدانند نمایندگان آن‌ها در مجلس شورای اسلامی در ایام تعطیلات نوروز کجا به سر می‌برند و مشغول به چه کاری هستند. 

درحالی‌که تاکنون خبر چندانی از سه نماینده استان وجود ندارد آن‌ها تنها با صدور پیامی در صفحات مجازی خود سال نو را تبریک گفتند و دیگر خبر چندانی از آن‌ها در دست نیست. 

به‌نظر می‌رسد مهدی روشنفکر و سید ناصر حسینی پور که روزها و ماه‌های پایانی حضور خود در مجلس شورای اسلامی را پشت‌سر می‌گذارند این روزها به فکر کارهای عقب‌افتاده خود هستند و تاکنون هیچ تصویر یا فیلمی از آن‌ها منتشر نشده است؛ البته شرایط برای محمد موحد نیز چندان فرقی ندارد و خبری از وی هم در رسانه‌ها منتشر نشده است.

در روزهای اخیر نیز هیچ خبری از حضور نمایندگان استان در حوزه‌های انتخابیه نیست و به نظر می‌رسد خسته از انتخابات یازده اسفند در حال گذراندن تعطیلات هستند. 

نمایندگان کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس در تعطیلات کجا هستند؟
نمایندگان کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس در تعطیلات کجا هستند؟
نمایندگان کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس در تعطیلات کجا هستند؟
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار