رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-10 08:40 شماره خبر : 984 https://sobhezagros.ir/short/VWLYN 0
عضو كمیسيون فرهنگي مجلس:

غلامرضا منتظری گفت: چهره واقعی حقوق بشری آمریکا در برابر جنایات هولناک عزه نمایان شد.

غلامرضا منتظری در گفتگو با صبح زاگرس با تاکید به اینکه اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی هیمنه و قدرت پوشالی آنان را در هم شکست.

 

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی نابودی رژیم صهیونسیتی را عینیت بخشیده و این رژیم کودک‌کش را به نابودی نزدیک کرد افزود: رژیم صهیونسیتی اگر توان جنگ و رزم داشت، دست به کودک‌کشی در بیمارستان‌ها و مدارس فلسطین نمی‌زد.

 

 

وی با تاکید بر اینکه کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا جنایتکار که دم از حقوق بشر می زنند و در مقابل کشتن مظلومانه کودکان و زنان بی‌پناه مصداق راحت گذشتند باید از آنان پرسیده شود کشتار کودکان و زنان در غزه مگر مصداق بارز پایمال شدن حقوق بشر نیست؟ تصریح کرد: سردمداران و مدعیان حقوق بشر بر لبان خود مهر سکوت زده اند و  در برابر ظلم به ملت مظلوم فلسطین زبان سکوت اختیار کرده اند.

 

 

منتظری با تاکید بر اینکه از ثمرات عملیات طوفان الاقصی، آشکار شدن تحقق پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، است عنوان کرد: دنیا باید حماسه بزرگ جبهه مقاومت در فلسطین و شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی را ببینند و درس بگیرند‌ و آن را از یاد نبرد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار