رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-27 20:11 شماره خبر : 3585 https://sobhezagros.ir/short/4ORdE 0
به استقبال کنگره ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: نقش رسانه و فضای مجازی در تحقق‌بخشیدن به اهداف کنگره شهدا و اجلاسیه شهدا بسیار مهم و نقش‌آفرین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، روح اله ویسی در جلسه قرارگاه فضای مجازی و کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی اجلاسیه شهدای شهرستان لنده گفت: نقش رسانه و فضای مجازی در تحقق‌بخشیدن به اهداف کنگره شهدا و اجلاسیه شهدا بسیار مهم و نقش‌آفرین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین بسترهای که بیشترین تأثیرگذاری را در اطلاع‌رسانی جامع و پویا دارد اطلاع‌رسانی در بستر فضای مجازی است.

وی افزود: امروز فضای مجازی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های انتقال پیام به مخاطب است که هرچه این پیام و تولید محتوا ارزشمندتر باشد اثرگذاری آن بر مخاطبین نیز اثرگذارتر خواهد بود.

ویسی گفت: کنگره ملی شهدای استان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و ارزشی در سطح استان است که نیازمند مشارکت و همدلی همه قشرها و گروه‌های مختلف صنفی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: انتظار داریم همه فعالین فضای مجازی در سطح شهرستان و استان در خصوص تولیدات فاخر رسانه‌ای و محتوایی برای اجلاسیه شهرستانی و کنگره شهدای استان مشارکت و همراهی و همکاری لازم را با فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده داشته باشند.

وی در ادامه گفت: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در بازتاب تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های خوب کنگره شهدا و اجلاسیه شهدای شهرستان نیز بسیار حایز اهمیت است و امیدواریم خبرنگاران نهایت همکاری را در پوشش اخبار و رویدادهای اجلاسیه شهرستان داشته باشند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

نقش فضای مجازی در پیشبرد اهداف کنگره شهدا
نقش فضای مجازی در پیشبرد اهداف کنگره شهدا
نقش فضای مجازی در پیشبرد اهداف کنگره شهدا
نقش فضای مجازی در پیشبرد اهداف کنگره شهدا
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار