رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-12 22:45 شماره خبر : 6943 https://sobhezagros.ir/short/NK2Jj 0
توصیه دلسوزانه به دستگاه قضائی استان؛

قطعا چنین نخبگانی در هر جای کشور که حضور داشته باشند می‌توانند منبع خیر و برکت باشند اما چه بهتر است که در ظرفیت‌های استانی از حضورشان بهره‌مند شویم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» روز گذشته مراسم تکریم و معارفه دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور دادستان کل کشور برگزار شد؛ مراسمی که در آن یکی از فرزندان شایسته استان به مسئولیت دیگری جابجا شد و فرزندی توانا در مسئولیت دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت. 

اما در این بین یک نکته حائز اهمیت است که در قالب توصیه‌ای دوستانه به مسئولان قضائی استان و کشور ارائه می‌شود.

طی سالیان اخیر نیروهای توانمندی در حوزه دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد رشد يافته‌اند و فرصت بروز استعدادهای خود را نشان داده‌‌اند. 

یکی از این افراد توانمند که در کنار سیدعلی ملک حسینی از توانمندی بالایی برخوردار بود، حمید نادریان معاون دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد بود که در چند بخش به توان نرم افزاری این مجموعه کمک شایانی کرد، در بحبوحه مشکلات امنیتی و روانی حادث شده در برهه‌های مختلف؛ شخصی که بار بسیاری از کارها را در کنار سایر عوامل دادستانی بر دوش می کشید، نادریان بود.

وی شخصیتی کاریزماتیک، تخصصی، مردمدار و عدالت محور بود و بارها با تلاش‌های متعدد خود، اقدامات نابی را در این حوزه از خود به جای گذاشت تا جایی که بارها تحسین مسئولان و بازرسان عالی مقام استانی و کشوری را برانگیخت.

اکنون زمان این است که به چنین افرادی توجه وافری صورت گیرد و در اینگونه جابجایی ها این نیروهای کلیدی به فراموشی سپرده نشوند و در بهترین موقعیت‌ها از امثال این افراد استفاده شود و این خود نقطه قوتی برای سیستم قضائی استان و کشور خواهد بود.

همان توصیه ای که مقام معظم رهبری به دولتمردان جهت استفاده از نیروهای مومن و انقلابی به‌عنوان‌ کلید حل مشکلات اشاره کردند.

اکنون در این آزمون بزرگ باید دید مجموعه دستگاه قضائی استان چه رویکرد حسنه‌ای در این خصوص در پیش می‌گیرد و البته قطعا چنین نخبگانی در هر جای کشور که حضور داشته باشند می‌توانند منبع خیر و برکت باشند اما چه بهتر است که در ظرفیت‌های استانی از حضورشان بهره‌مند شویم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار