رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-08 14:42 شماره خبر : 1864 https://sobhezagros.ir/short/eGkwL 0
استاندار کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در مورد کارخانه بیو اتانول باشت با وزیر مربوطه صحبت کرده‌ایم که بزودی مشکلاتی که در روند ساخت این کارخانه بوجود آمده است حل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نماز جمعه شهرستان باشت گفت: امروز خدا  به ما توفیق داد که در خدمت مردم شهرستان باشت باشیم ، مردم باشت مردمی شریف و نجیب هستند، و یا توجه با جمعیت زیادی از ساداتی که در باشت هستند یک عرق خاصی نسبت به باشت وجود دارد.

وی گفت: شهدای باشت نمونه ای از الگوهای ما در زندگی هستند و امروز با مدیران کل در خدمت مردم هستیم تا بخشی از مشکلات و مطالبات مردمی را در حد توان حل کنیم و سعی می کنیم تا جایی که بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

استاندار گفت: بیشترین مراجعات مردمی در سطح شهرستان در زمینه اشتغال می باشد که این مشکل در سراسر کشور وجود دارد و سعی می کنیم که تا جایی که بتوانیم  زمینه های مختلف اشتغال را فراهیم کنیم.

وی در ادامه افزود: سعی می کنیم در همین دولت اول آقای ریسی  پترو پالایش گچساران را کلنگ زنی می کنیم و زمینه اشتغال تعدادی از جوانان را فراهم کنیم.

احمدزاده بیان کرد؛ شرایط و قانون به گونه ای است که شاید دست ما روی بعضی از مسایل بسته باشد و باید هر گونه استخدام باید از طریق آزمون باشد

وی با دعوت مردم باشت برای حضور در مراسم ۹ دی گفت: ایران اسلامی از مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و همه انتخاب شده مردم هستند، و ما هزاران شهید برای ایران اسلامی داده ایم باید از این انقلاب پاسداری کنیم.

وی گفت: عده ای  منافق برای سرنگون کردن جمهوری اسلامی دست به دست دشمن دادند تا این انقلاب را به زمین بزنند عده ای هم در داخل با سکوت خود  دشمن را همراهی کردند.

احمدزاده افزود: یکی از روزهای که رهبر معظم انقلاب از آن بعنوان یوم الله انتخاب کردند همین روز ۹ دی بود که مردم پای کار آمدند و تمام نقشه های دشمن را خنثی ساختند.

وی گفت: عده ای می خواهد  جای شهید و جلاد را عوض کنند همان طوری که در زمان امام علی علیه السلام وقتی او به دست دشمن در مسجد به شهادت رسیدند گفتند مگر امام علی علیه السلام نماز می خواند.

وی گفت: در قضیه مهسا امینی قانون فصل الخطاب است و برخی در این موضوع فریب خوردند و با دشمن همراهی کردند و با دشمن دست بیعت دادند، حق و باطل چهره اش آشکار است باید دید ما در کدام صف قرار داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز غزه یک امتحان است و جلوی چشم ماست این همه شهید و کودک در غزه از بین می روند دشمن جلوی ما آشکار است و باید از  خواب غفلت بیدار بشویم.

وی گفت: ما مردم ایران هم دشمن شناس و هم خدا شناس هستیم برای ما ننگ است که در صف شیطان و دشمن قرار بگیریم.

احمدزاده بیان کرد: بخشی از  حل مشکلات مردم بعهده خود مردم در این دولت واگذار شده است در همین مناطق صعب العبور پیچاب سه پیمانکار در حال کار هستند و در نظر داریم مقداری از آن را آسفالت کنیم تا شرایط در این منطقه بهتر شود.

احمدزاده بیان کرد: برای مشکل و تنش کم آبی در شهرستان باشت برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است که این کار بزودی انجام خواهد شد ، در زمینه کشاورزی نیر در اطراف  خان احمد کارهایش در حال انجام است، در نظر داریم سد شیو را در مدار ساخت قرار دهیم تا بخشی از روستاهای شهر باشت از آن استفاده کنند.

سید علی احمدزاده گفت: چندین شهرک گلخانه ای در باشت در حال ساخت است و در مورد کارخانه بیو اتانول باشت با وزیر مربوطه صحبت کرده ایم که بزودی مشکلاتی که در روند ساخت این کارخانه بوجود آمده است حل شود.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار