رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-01 11:46 شماره خبر : 3133 https://sobhezagros.ir/short/VwoEK 0
رئیس دانشگاه پیام نور لنده مطرح کرد؛

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین نقاط عطف شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بحث مشارکت مردم در امر جهش تولید است.

حمید دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: امیدواریم سال جدید برای ملت همیشه در صحنه و وفادار ایران اسلامی سالی توأم با شادی و خرسندی و ارتقای سطح معیشتی آحاد جامعه باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده گفت: سال جدید سالی است که جهش اقتصادی، علمی، فرهنگی و مسائل عمرانی همراه و همگام با مشارکت حداکثری مردم می‌تواند رسیدن به قله را تسهیل‌ کند.

وی افزود: امیدواریم دانشجویان به‌عنوان موذنین جامعه در سال جدید با تبیین و تشریح خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در جهت جهاد تبیین تلاشی مضاعف‌تر داشته باشند.

دهقان گفت: توجه به امر تولید با رویکرد جهش و تسریع بخشیدن در این امر یکی از مهم‌ترین تأکیدات مقام معظم رهبری در طی سال‌های گذشته بوده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده گفت: مشارکت مردم در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها نشان از بصیرت و ولایت‌مداری آنان برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دراین‌بین رسالت و وظیفه مسئولان در برابر مشارکت مردمی که در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها همراه انقلاب هستند چندین برابر خواهد بود و امیدواریم در سال جدید شاهد تحولات اساسی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار