رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
فرمانده سپاه فتح در گفتگو با صبح زاگرس:

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مردم استان امروز حماسه آفریدند و این حماسه بار دیگر در روز انتخابات با به صحنه آمدن تکرار خواهد شد و مردم ما فرمان رهبر خود را لبیک خواهند گفت.

سردار حمید خرم‌دل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصاً شهر یاسوج حماسه آفریدند، جمعیت بی‌نظیری که از ابتدای صبح تا ساعت‌های ظهر حضور پیدا کردند و شعار دادند و حمایت خود را از انقلاب اسلامی و رهبر خود اعلام کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حمایت و حضور مردم پاینده و مقتدر خواهد بود گفت: امروز ۴۵ سالگی انقلاب است و این انقلاب تا قرن‌ها ادامه دارد و پرچم مقدس انقلاب به صاحب اصلی آن تحویل داده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز پیام رهبر ما حضور و شرکت در انتخابات است ادامه داد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد امروز حماسه آفریدند و این حماسه بار دیگر در روز انتخابات با به صحنه آمدن تکرار  خواهد شد و مردم ما فرمان رهبر خود را لبیک خواهند گفت.

سردار خرم‌دل ادامه داد: مردم عزیز ما در کنار مشکلات و مسائل مختلف و برخی گلایه‌ها اما آنها  پای‌کار نظام، انقلاب اسلامی و حامی رهبر خودشان هستند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار