رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/13 Friday - 2024 04 October الجمعة ، 1 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
صبح زاگرس گزارش می‌دهد؛

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله و سایر شهدای مقاومت در جوار امامزاده عبدالصالح سیاه شیر بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛  حوادث اخیر لبنان و غزه به‌ویژه شهادت شهید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان موجی از خشم را میان مسلمانان جهان به وجود آورده است.

در همین راستا مراسمی به مناسبت گرامیداشت شهادت پرچم‌دار مقاومت شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و سردار شهید عباس نیلفروشان یکی از فرماندهان شجاع سپاه پاسداران در جوار امام‌زاده عبدالصالح روستای سیاهشیر از توابع شهرستان بهمئی برگزار شد.

در این مراسم که از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی با همکاری هیئت‌امنای امامزاده سید عبدالصالح (ع) در روستای سیاه شیر برگزار شد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی در ارتباط با سوابق جهادی، مبارزاتی و خدمات عظیم شهید سید حسن نصرالله گفت: عالم بافضیلت و مجاهد کبیر سید حسن نصرالله با الهام از آموزه‌های مکتب ولایت، امامت و عاشورا با تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله و حمایت جمهوری اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت بیش از سی سال در سخت‌ترین شرایط در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کرد.

عبدالحمید نمازی افزود: حزب‌الله لبنان با رهبری مجاهد خستگی‌ناپذیر خود ضربات سختی بر پیکر خبیث این رژیم جنایتکار وارد کرد.
وی تصریح کرد: سید حسن نصرالله علاوه بر استحکام خط مقاومت آنان را به سلاح مجهز کرد و همواره حامی مظلومان و فلسطینیان مظلوم بود.

نمازی ضمن تسلیت و تبریک شهادت سید حسن نصرالله و عباس نیلفروشان گفت: شهدای گران‌قدر در همین راه مظلومانه به شهادت رسید اما راه نورانی آن‌ها ادامه خواهد داشت.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار